Hm....lekéne valamivel foglalni a szádat! -mosolyodott el miközben felemelte a fejem az államnál fogva és közeledni kezdett felém...már megint!
Közelebb hajolt majd megállt. A szívem a torkomban dobogott! Mit művel már megint? Legszívesebben sírva fakadnék.....
Rágózz! -hajolt el tőlem és visszaült a helyére. Nagyot sóhajtottam. Tuti direkt csinálja. Kiakar nyírni.....
Mi? -kérdeztem vissza.
Rágózz és akkor a szád helyett a rágót fogod rágcsálni! -mosolygott. Hm, ez nem is olyan rossz ötlet.
Jólvan, kössz Tae. -az említett csak biccentett egyet. Yeontan is visszatért a felfedező útjából, és felugrott a kanapéra. Már vártam hogy odajöjjön hozzám, de helyette fogta magát és bekefüdt Taehyung ölébe. A fiú látván durcás arcomat, felnevetett majd megsimogatta a kutyust.
Nem tehetek róla. Engem jobban szeret! -vonta meg vállát.
Persze, álmodozz csak. -megforgattam a szemem és inkább elővettem a telefonom hogy megnézzem jött-e valamilyen értesítés.
🌺❤🌺❤🌺❤🌺❤🌺Nos.....hol is kezdjem. Először is, azt se tudom mit tegyek! Igen most Taehyungról lesz szó. 3 hete folyamatosan piszkál! A piszkálás alatt azt értem, hogy mindig amikor ültünk japánon, folyton nekem nyomta a karját meg a lábát is. Mikor pedig megkértem hogy menjen arrébb, azt válaszolta hogy "nem". Nekem pedig elég kényelmetlen volt, mert ha én próbáltam is arrébb menni, mindig ott volt a fal. Sőt bármikor amikor egymás közelébe voltunk, akkor is közel jött. Másodszor pedig folyton húzgálja a hajam, amit nem tudok hová tenni. Ez ilyen fétis vagy mi?? Harmadszor pedig....olyan kedves mostanában! Másokkal pedig ugyan úgy viselkedik mint amikor év elején nekimentem és flegma volt, meg ilyesztő. És magamról meg csak annyit hogy....mostanába alig eszek. Amikor anya szól, hogy kész a vacsora, mindig alig várom hogy végre egyek, de aztán egy falat se megy le a torkomon. Olyan mintha éhes lennék mindig, de mégsem vagyok az. Pedig rólam aztán mindenki tudja, hogy mennyire szeretek enni. Még Jay is!! Szóval tényleg nem tudom mi van velem. Beteg lennék? Megőrít ez a dolog....talán itt az ideje hogy elbeszélgessek a barátaimmal. Segítség kell!
Miután elkészültem és ettem pár falatot, elindultam a suliba. Itt a jó idő szóval mostmár nem kell a nagykabát. Nagyot sóhajtottam és mélyen beleszippantottam a friss levegőbe és azt gondoltam lesz elég időm beérni. Aha, francokat! Késésben vagyok. Elkezdtem futni hogy beérjek az első órára, de már mindegy. Úgy is elkések.
Végre sikerült beérnem és a folyosók üresek voltak. Elkezdődött a tanítás. Azt se tudom milyen órám van....várjunk ma szerda van szóvaaal matek? Igen! Megkerestem a megfelelő termet és bekopogtam.Tanár úr elnézést a késésért! -hajoltam meg. Jaaa el is felejtettem hogy Jay a matek tanárunk. Ő sose szokott semmilyen késést beírni, szóval mázlim van. Csak akkor ír be ha valami osztály program van és az illető nem megy el. Csak akkor fogadja el, ha a szülőd leigazolta.
Semmi baj, ülj le! -elballagtam a helyemre és leültem Bacon mellé.
Minden rendben? Elaludtál? -suttogta padtársam.
Mondhatni....és igen kicsit elaludtam. -válaszoltam halkan.
Itt tartunk. -mutatta meg az oldalszámot a könyben.
ESTÁS LEYENDO
Gyilkos jár a gimibe (Kim Taehyung ff.) - Átíras Alatt
FanficShin SooJun elég érdekes gimibe jár. Ide olyan diákok járnak akik kicsit furcsák. A legfurcsább az, hogy 3 hete folyamatosan tűnnek el diákok. Nem is akárhogy.....meggyilkolják őket. Mivel ez a gimi tele van minden féle védő rendszerrel, így külsős...