Amint a vízbe értem, a többiekhez mentem. Jay az úgy eltűnt, hogy nem is láttuk. Szerintem....itt hagyott minket. A többiek éppen kakasviadaloztak vagy mit csináltak. Bacon egyből a nyakába vett, ugyanis tudja hogy én ilyen téren elég szívos vagyok. Általában mindig nyerünk.
Bacon le ne ejts! -húztam meg a füleit.
Nyugi Soo, nem foglak. De győzd le BongSoont és Jisoot. Nyerni akarok!!!-kiáltott fel.
Nyugi meglesz. Fogadunk?-kérdeztem mosolyogva.
Miben? -
Ha nyerek, veszel nekem egy hamburger menüt hazafelé menet. Ha nem nyerek akkor én veszek neked kaját. -csapkodtam meg a fejét.
Mekkora egy éhenkórász vagy te!! Jó legyen. -nevetett fel. Már mind készen álltunk. Bonggal imádunk ilyet játszani. Kiskorunkban is mindig játszottunk. Bizony elég régóta ismerem már őt. Mivel nagyon szeretném azt a hamburgert, egyből lelöktem Bongot. Jisoo jött aki színtén szívós. De őt is a vízbe küldtem. A kezeim a levegőbe emeltem, miközben Bacon pörgött egyet a vízben.
EZ AZ SOO ÜGYI VAGY! -ezután letett a vízbe én pedig mosolyogtam mint a vadalma. Végre tele lesz a pocakom!
Köszi Bacon!! -pacsiztam le vele. Jay is megjelent egy nagy sörrel a kezében. A napszemüveg ugyan úgy a fején volt....pedig nem is süt a nap.
Na seggfejek mit csináltok??!! Ússzatok, ne baromkodjatok! Scott csinálj kecske úszást!! -sípolt.
DE OLYAN NEM IS LÉTEZIK!!! -kiáltottam mikor éppen kiszálltam a medencéből. Ezt komolyan nem hiszem el....kecske úszás. Megforgattam a szemem és leültem hogy megszáradjak.
A többiek elmentek a kinti medencébe ahol hideg a víz. Nem értem miért akarnak megfagyni.....Észre vettem ahogy Tae a víz mellett áll. Belelógatta a lábát. Szerintem nem vett észre. Óvatosan felálltam és mögé lopóztam.
Mit csinálsz? -kérdeztem hirtelen. Nem is ilyedt meg.
Semmit. -fordult felém.
Kérdezhetek valamit? -
Igen. -bólintott.
Szereted a pók levest? -kérdeztem mosolyogva.
Mi? -és ekkor belelöktem a vízbe. Elkezdtem nevetni.
Jajj ne már! Ez csúnya volt! Most összetörted a szívem. -az arca szomorúvá vált.
Hát sajnálom. Van ez így...-vontam meg a vállam.
Legalább segíts kimászni! Fáj a lábam. -úszott közelebb hozzám. Istenem milyen jól néz ki vizes hajjal.
NEM! Tuti hogy belerántanál mint a filmekben. Mássz ki magadtól. -hajoltam le hozzá.
De fáj a lábam. Kérleeek! Ígérem nem rántalak be magam mellé. -kétségbeesetten nézett rám.
Nem!!! -mondtam.
De ha már belelöktél igazán segíthetnél kimászni! -nyújtotta felém a kezét.
Aish.....jólvan. De ha belemersz rántani akkor....nagyon megverlek!! -fogtam meg a kezét.
Nem hiszem hogy megtudnál verni. -belenézett a szemeimbe és pimaszul elmosolyodott. Ajajj.....
Taehyung beszéljük me....-késő. Már belerántott a vízbe.
Aaaaaaahaaajjj!!! Tudtam hogy ezt fogod csinálni!!! Legközelebb nem hiszek neked! -locsoltam le vízzel. Amint feljöttem a lábam nem érzékelte a talajt és hát a medence ezen része sokkal mélyebb mint hittem, így majdnem lebuktam a víz alá, de Taehyung megfogta derekam és közel húzott magához. Mindvégig szemembe nézett, ezek után a combomra tette kezeit és a dereka köré fonta őket. Én mint egy fogykos, csak néztem és ajkaim elnyíltak egymástól. Kezeivel elengedte lábaim és derekamra helyezte őket. Mit ne mondjak elég kényelmetlenül éreztem magam, főleg úgy hogy égett az arcom.
YOU ARE READING
Gyilkos jár a gimibe (Kim Taehyung ff.) - Átíras Alatt
FanfictionShin SooJun elég érdekes gimibe jár. Ide olyan diákok járnak akik kicsit furcsák. A legfurcsább az, hogy 3 hete folyamatosan tűnnek el diákok. Nem is akárhogy.....meggyilkolják őket. Mivel ez a gimi tele van minden féle védő rendszerrel, így külsős...