🌺43.

818 48 14
                                    

A történtek után, nos...mondhatni, hogy kicsit megváltoztam. Olyan értelemben, hogy mégboldogabb lettem. A hétvégét most a barátaimmal töltöttem. Szombaton elmentünk moziba és az egész napot végig hülyültük. BongSoon beült egy bevásárló kocsiba, Kimiko pedig tolta. Ennek az lett a vége, hogy felborult. Nyugalom, nem lett semmi baja, mi jót nevettünk rajta. Megkérdeztem Taehyungot, hogy nem akar-e jönni, de nemet mondott. Ezért vasárnap este együtt sétáltattuk meg Yeontant. A többieknek még nem szóltam arról, hogy mi van köztünk. Taeval még nem igazán beszéltünk erről...oké tudom, azt mondta, hogy szeret meg én is őt. De majd ma beszélek vele erről. Ma hétfő van, szóval holnap után megyünk arra a helyre. Én már várom. Kíváncsi vagyok, milyen lesz. De még mindig nem tudom hová megyünk. Csak annyit, hogy valami japános helyre.

🌺🌺🌺🌺

Nahát kit látnak szemeim! -ült le elém MinJun, miközben kajáltam az ebédlőben. Lassan megálltam a rágásban és felnéztem rá. Ilyenkor miért nincsenek itt a barátaim?

Mit akarsz? -kérdeztem kicsit sem kedves hangnemben.

Csak beszélgetni szeretnék veled. Vagy netán tilos? -vonta fel a szemöldökeit.

MinJun....te utálsz engem és én is téged. Még is mi a francról akarsz te velem beszélgetni?! -nem sok kell, hogy arcon öntsem a poharamban lévő narancslével.

Ez így igaz. Csak kérnék egy szívességet. Tudod az apukád, mivel újra besegít a rendőrségnél, igazán dolgozhatna jobban is. Az anyukámat kirabolták nem rég és a drága apukád konkrétan semmit nem tett! Érted?! Milyen munka ez? Hálás lennék, ha megmondanád neki, hogy jobban is dolgozhatna. -mikor ezt kimondta, fogtam a narancslevem és egyenesen az arcába öntöttem. Ő csak hihetetlenül nézett rám. Fogta magát és a fejem fölé tartotta az ő poharát amibe víz volt.

Nehogy megprób...-és már rám is öntötte.

Még is mit képzelsz magadról?? Nincs jogod így beszélni az apámról te balfasz! -kiáltottam fel és már mindenki minket nézett.

Ezt még vissza kapod! -már épp ráakartam önteni a levesem, de pont ekkor érkezett meg az egyik tanár.

TI KETTEN! VELEM JÖTTÖK! -a hajamból csöpögött a víz, MinJun pólója pedig narancssárga lett. És a barátaim is pont ekkor érkeztek meg. Hát mostmár késő.... Még mielőtt odaért a tanár, gyorsan ráöntöttem a maradék levesemet.

Óóó te kis..-

SOOJUN!!! Mit képzelsz, mit csinálsz?!?!? -jött oda hozzánk és mindkettőnket elkezdett vezetni az igazgatói felé.

Utállak. -szólaltam meg.

Én mégjobban. -kontrázott.

ABBA HAGYNI!-kiáltott fel Mrs. Choi. Belökött minket az igazgatóhoz én pedig lehajtott fejjel álltam.

MinJun...már megint te? És SooJun? Még is mit csináltatok ti ketten? -szinte egyszerre kezdtünk el beszélni, de az igazgató elcsitított minket.

Üljetek le! SooJun te kezded! Halljam, mi történt? -

MinJun odajött hozzám ebéd közben és csak úgy elkezdte szídni az apámat! -csattantam fel, de visszább fogtam magam, hisz mégis csak az igazgatónővel beszélek.

Gyilkos jár a gimibe (Kim Taehyung ff.) - Átíras AlattWhere stories live. Discover now