🌺13.

1.1K 65 15
                                    

Ti is nekem. De végre itt vagyok. Menjünk haza.-mosolyogtam szüleimre majd elköszöntem a barátaimtól, beleértve Taehyungtól is...

Megjöttem!-kiáltott a szerelmem.
Egyből rohantam hozzá hogy
megöleljem. Kék hajjal nagyon jól nézett ki.
Szia jagiya.-adott egy kis csókot a számra majd elmosolyodott.
Annyira hiányoztál oppa!-öleltem át mégjobban.
Te is nekem. Na megtaláltad a filmet?-kérdezte.
Persze ott van.-mutattam a cd-re.
Akkor nézzük meg. Mondjuk...a filmnézésből mindig más sül ki.....


Lassan nyitogattam a pilláimat. Végre kitudtam pihenni magam. De jut eszembe.....MI A FRANCOT ÁLMODTAM MÁR MEGINT??!?!?!! Áh inkább nem is idegesítem magam. Vagy beszélek Taehyunggal hogy szálljon ki a fejemből, vagy keresek egy pszichológust. Kiszálltam az ágyból majd becsoszogtam a fürdőbe. Fog és arcmosás után indultam le a konyhába reggelit csinálni. Mivel nem vagyok egy nagy konyhatündér....inkább maradtam a müzlinél. Az mindig jó. Közben lecsekkoltam az instát meg a kakaotalk-ot. Ezután leraktam a telóm és ettem tovább. Hirtelen rezgett a telóm, majd bevillant a képernyő.
'Taehyung üzenetet küldött neked'
Kíváncsian nyitottam meg a Chatet.

~Szia Soju

~Szia Tae

~Nem hiányzik esetleg a karkötőd?

Gyorsan ránéztem a csuklómra és nem volt ott. Neee....hogy veszthettem el...?

~De hiányzik. Hol találtad meg?

~Beleakadt a pulcsimba. Szerintem a repülőn hagytad el amikor az ölembe estél.

~Ja....igen. Köszi hogy megtaláltad. Majd oda adod hétfőn?

~Miért is? 😏

~Mert az a kedvenc karkötőm...és mert ha nem adod vissza akkor....elveszem a kedvenc tollad!

~......jolvan oda adom Soju

~Kössz TAE!

Direkt írtam nagybetűvel a nevét hátha észre veszi hogy mérges vagyok. Legközelebb jobban kéne figyelnem a dolgaimra.....

Hétfő:

Unalmasan firkálgattam a füzetembe fizika órán. Tae visszaadta a karkötőmet, mondjuk eleinte nem akarta de aztán megfenyegettem hogy megmondom Mr. Lee nek hogy nem akar nekem segíteni japánból. Kivágódott az ajtó majd YonYeon igi néni jött be rajta egy fiúval az oldalán aki....nagyon helyes volt. Sötét haj, nagy fekete szemek....

 Sötét haj, nagy fekete szemek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Gyilkos jár a gimibe (Kim Taehyung ff.) - Átíras AlattWhere stories live. Discover now