🌺24.

943 58 9
                                    

SooJun....Soo!! Ébresztő! -bökött valaki oldalba. Lassan kinyitottam a szemeimet és 3 barátom állt előttem. Bongsoon, Hiroko és Kimi. Mi...miért álmodtam azt hogy Tae megcsókolt? Egyájtalán álom volt? Biztos, hisz a kanapén vagyok, álmomban pedig Kimi szobájában voltam.

Mi történt?-kérdeztem a fejemet fogva. Fájt.

Hát beszunyáltál és...Bong te jössz!-mondta karba tett kézzel Hiroko.

Hát...lehet hogy véletlenül leitattalak. -vakarta meg tarkóját kínosan.

Mi a franc....-suttogom. Haza akarok menni! -szédelegve felálltam a kanapéról ám visszaestem. Hiro és Kimi segítettek felállni.

SooJun nagyon sajnálom!! De hát megtörtént! Amúgy is nemsokára 18 leszel. Örülj neki. -mosolygott.

Aaa....te balfasz. -mondtam neki nevetve. Utállak Hellgirl. -mondtam mosolyogva.

Tudom én is szeretlek. De ilyen állapotban nem mehetsz haza szerintem.....-

Yaa! Dehogynem! Haza megyek...*kucc*....és kész! -csuklottam bele a mondatba. Ezután kirántottam a karomat Hiroko kezéből és nagy nehezen elmentem az asztalhoz. Elsétáltam az ajtóhoz,de útközben belebotlottam egy srácba. Felnéztem és nagyon ismerősnek tűnt.

Áhh!!! Taehyung oppa! Sziaaaa. -karoltam belé. Nagy szemekkel nézett rám majd a barátaim irányába pillantott.

Részeg lett! -kiáltott Hiroko.

TaeTae haza akarok menni de ezek a gonosz emberek nem engediiik. -mutattam az irányukba szomorúan.

Oh...hát én amúgy is haza indultam, majd elkísérlek. Gyere menjünk. -mondta én pedig a barátaim felé fordultam és kinyújtottam rájuk a nyelvem.

Háh!!! Kapjátok be! Ennyik vagytok! Most haza megyek és senki nem állíthat meg. -emeltem fel a mutató ujjamat.

Hiroko szemszöge:

Jó ötlet elengedni? -kérdezte Kimiko.

Hát...a hercege tuti vigyázni fog rá szóval igen. És amúgy se bírnánk vele. SooJun részegen sokkal gyerekesebb mint józanon. -néztem ahogy elhagyják a házat.

És sokat káromkodik is. -szólalt meg Bong.

Kicsit aggódom SooJun miatt. Jól ismerem már. Sosem volt ennyire boldog. Úgy értem ő mindig kedves és vidám, de most, hogy itt van neki Taehyung, sokkal boldogabb. Nem tudom hogy van e köztük valami, Soo biztos elmondaná ha lenne. De félek hogyha Taehyung megbántja akkor teljesen magába zuhan és elvesztem a vidám, élettel teli lányt. Nagyon jó barátnőm az egyik legjobb. És innentől jobban figyelni fogok rá.

SooJun szemszöge:

Nem hazudok, konkrétan lefagy az arcom. Még jó hogy van nálam sapka és sál. Viszont a sétálás nem megy olyan egyszerűen mert jobbra balra dőlöngélek, szóval Taehyung erősen belémkarolva sétál melettem nehogy eltaknyoljak.

Taehyung...-

Igen? -kérdezte rám se nézve.

Gyilkos jár a gimibe (Kim Taehyung ff.) - Átíras AlattDonde viven las historias. Descúbrelo ahora