🌺18.

988 68 4
                                    

Mire hazaértünk megint elkezdett esni. Én nem bánom mert nagyon szeretem az esőt. Ez a kedvenc időjárásom.

Várjunk...te még nem is voltál itt. Oh akkor ez esetben...KÖVESS! -izgatott voltam hogy megmutathatom a szobám valaki újnak, hogy így mondjam. A többiek már jártak itt. Tudjátok Bong, Hiro, Bacon stb...

Tele van matricákkal igaz? -követett Tae a lépcsőn.

NEM! Majd meglátod. -fordultam kissé hátra majd felértünk a szobámba.

Na ez az én szobám! Igaz milyen otthonos? -tártam szét karjaim. Taehyung elkezdtett sétálgatni. Mindent végig mért majd megállt annál a falnál ahol a posztereim vannak.

Justin Bieber? Most komolyan? -mutatott az említett poszterre mire én kislányosan elpirultam.

Igen...Most mi van? Szeretem...-mondtam.

Rólam miért nincs egy posztered? Azt hittem...azt hittem hogy engem szeretsz a legjobbaahaaan. -műsírásba kezdett én pedig fújtattam egy nagyot.

Már megbocsáss Kim Taehyung...de ki vagy te? Egy Idol? Vagy egy híres színész? -

Hát nem éppen...én a szerelmed vagyok, nem? -lefagytam. És megint itt tartunk....úgy látszik többet kell majd járnom a pszichológushoz. Ez csak egy sima vicc. Nem vagyok szerelmes Taehyungba. Csak helyesnek találom. Ennyi. Attól még nem vagyok szerelmes.

Soju...-a hangja mélyebb volt mint általában és mire felnéztem ott állt előttem és a szemeimbe nézett. Jolvan SooJun nagy levegő.

Nem....nem vagy a szerelmem. Nekem Daesung az egyetlen. -néztem határozottan szemeibe.

Ne nézz így rám...-

Már miért ne? -kérdeztem értetlenül.

Az most mindeggy...csak ne nézz így! -hát ez a gyerek tényleg furcsa.

Na jólvan...akkor mit csináljunk. Ott a zongorám. Jó lesz ha játsszunk egy kicsit? -Tae bólintott. Akkor zongorázzunk.

🌺🌺🌺

De Tae ez így szabálytalan! Te csalsz!!! -kiáltottam fel. Éppen egy társasjatékkal játsszunk és szerintem Taehyung csal, mert neki sokkal több pénze van mint nekem. Ő találta valahol a szekrényben ezt a játékot. Nekem fogalmam sem volt arról hogy van ilyenem.

De nem is csalok! Nézd meg! Jól válaszoltam ezért léphetek és pénzt is kaphatok! -hiába próbált átverni nem sikerült.

Aham...én is sok jó választ adtam, nekem meg alig van 10 bankjegyem!  Neked pedig van vagy 40-en! -rivalltam rá.

Hát van ilyen...-mosolyogva vállat vont és sunyin oldalra nézett. Ez a gyerek tuti hogy csal! Most lett elegem. Hátranyúltam ugyanis a kanapé mögöttem volt és hozzávágtam egy párnát. Taehyung csak nézett rám majd megszólalt.

Te...most....megdobtál...EGY PÁRNÁVAL?!?!?!!! -.

Meg bizony! -kinyújtottam rá a nyelvem.

Húzd vissza mert leharapom! -konkrétan lefagytam.....m-mi az hogy leharapja a nyelvem? Úgy érzem magam mint egy üres szekrény.....

Szóval azt akarod hogy leharapjam? -fogalmam sincs hogyan, de Taehyung már ott ült előttem és rohadt közel volt az arcomhoz. Gyorsan visszahúztam a nyelvem, majd nyeltem egy nagyot.

N-nem...én csak...-

Te csak? Folytasd....-nézett szemembe miközben egyre közelebb jött.

Énh.....-mintha elfelejtettem volna beszélni. Ezután csak azt lehetett hallani ahogy kapkodom a levegőt és teljesen kába voltam. Azt se tudtam hogy milyen nap van.... Már majdnem összeértek az ajkaink de aztán megszólalt a telefonom. Ahh hál'istennek!

Öhm...ezt fel kell vennem. -Tae végre hátrébb hajolt én pedig felvettem. Anya volt az.

~H-haló?

~Szia kincsem. Csak kérdezem hogy mi legyen a vacsora?

~Am nekem mindeggy. Izé..

~Akkor jó lesz spagetti?

~Persze

~Jolvan szia

Letettem a telefont és mereven bámultam magam elé. Lassan Tae felé néztem aki a padlót bámulta és az ölében lévő kezével játszott. Na ez kínos lesz...érzem. 

Öö....Tae? -

Igen?-emelte rám szemeit.

Van kedved nálunk vacsorázni? -mosolyogtam kedvesen de közben égett az arcom. Zavarban voltam na....

Nem zavarok? -kérdezte felvont szemöldökkel és megjelent egy kis mosoly a szája sarkában.

Nem, nem zavarsz.-

Akkor igen, maradok. -örültem neki nagyon, viszont már előre féltem anya reakciójától. Tuti azt fogja mondani hogy "ohhh Soo nem is mondtam hogy van barátod, az anyád vagyok miért nem mondtad el?!?!!!" meg hogy "Milyen jóképű srác" ajajjj.... De nem baj, nem akarom hogy Tae egyedül legyen egy ilyen esős estén.

Na Hellohellóka!!!😁 Most izgatott vagyok mert már nagyon vártam hogy írjak egy új részt remélem tetszeni fog és minnél hamarabb megpróbálok hozni egy újat addig is jó olvasást és a helyesírásért elnézést kérek😅❤ Szép álmokat byebye



Gyilkos jár a gimibe (Kim Taehyung ff.) - Átíras AlattWhere stories live. Discover now