🌺17.

1K 64 10
                                    

Tényleg úgy éreztem mintha megbolondulnék....miért történik ez mint a romantikus filmekben? Én nem vagyok szerelmes...helyesbítek..NEM LEHETEK SZERELMES! Főleg nem belé....az képtelenség. Vagy mégsem? De nem az nem lehet....inkább megyek órára. Jobb lesz ha kerülöm innentől Taehyungot. Agyilag szerintem egy 5 éves kislány vagyok aki azt se tudja hogy mi a szerelem. Igen Tae biztos csak egy nagyon jó barátom ezért érzek így. De én nem is érzek semmit úgyhogy ez most butaság volt az előbb...Ő amúgy is elvan foglalva most Jungkookal...az újdonsült legjobb barátjával. Engem lecserélt...úgyhogy most megvagyok sértődve! Najó ez ovisan hangzott...de akkor is. Mindeggy megyek a 'duma terembe'. Azért hívom így mert most irodalom órán filmet nézünk és fogalmam sincs, hogy miért a Rómeó és Júliát nézzük meg. Most fogjuk megbeszélni a filmet. Én nem is figyeltem oda szóval remélem engem nem vonnak bele a dumcsiba. Talán azért ezt nézzük mert már minden ilyen régi filmet megnéztünk. Mivel közeleg a tél, melegebben öltöztem ma. Egy fekete pulcsi van rajtam és egy fekete nadrág. Ma ilyen sötét kedvem volt. A hangulatom se a legjobb ma. Ezt többen is észre vették, de hát van ilyen napja az embernek. Pont csöngettek mikor bementek a terembe. Itt nem padok vannak, hanem egy ilyen L alakú kanapé ami tök kényelmes és nagy. Nem volt kedvem köszönni senkinek se ezért leültem a legszélére ahol maradt még 2 hely. Az ajtó kivágódott és Scott rohant be rajta majd levágódott mellém. Olyan képet vágtam hogy 'please someone help me'. De nem érdekelt anyira. Az eső is esik akkor hogy a fenébe legyen jó kedvem?!

Sziaztok diákok, elnézést a késésért. -jött be Ms. MinHa tanárnő.

Na akkor beszélgessünk. -ült le középre.

BeomJin kérlek kezzd el. -mosolyogva bólintott az illetőre. Jin elkezdte, nekem pedig kedvem támadt elaludni. Romeo and Juliet? Hm...mit is olvastam? Ja igen azt hogy ez egy értelmetlen szarság. Ó Rómeó miért vagy te Rómeó? Asszem így volt vagy hogy...a helyzeten az sem segített hogy Taehyung engem bámult. Most olvasni akar a gondolataimban mint az Alkonyatban? Várjunk mire is vágyom? Áh..egy nagy hamburgerre. Na Tae remélem kitalálod. Én most komolyan magamban beszélek? Inkább abba hagyom.

Khm....SooJun? -pillantott rám mire én felnéztem és vártam hogy mit szeretne.

Igeeen?-húztam el az e betűt.

Tudnál idézni az egyik felvonásból? -vonta fel szemölökét. Csúnyán néz rám. Biztos észre vette hogy nem figyelek. Elkezdtem grimaszolni miközben gondolkoztam.

Nem. -feletem.

Hm...csalódtam benned. -rázta meg a fejét szomorúan mire én lesütöttem a szemeim.

Az óra végeztével táskámmal a vállamon rohantam haza. Vagyis akartam. Az eső még mindig esett és a szüleim nem tudnak értem jönni mert dolgoznak. Hát akkor várok amíg el nem áll. Leültem egy padra és elővettem a telómat hogy játsszak egy kicsit.

Szia durci....-nahát ezek a becenevek.

Szia Kim Taehyung. Mit szeretnél? -raktam el telefonom.

Mi a baj? Bal lábbal keltél? - leült mellém és a táskámat csak úgy át tette a másik oldalra hogy közel üljön hozzám.

Lehet. Nem tudom. De neked nem inkább Jungkookal kéne lenned? -fontam keresztbe karjaim.

Oh...szóval ezért durcizól? -mosolygott bele a képembe.

Én nem durcizok csak ilyen napom van. És ne reménykedj...-kacsintottam.

Szóval hiányzom neked....értem. Ezen könnyen segíthetünk...-

Ezt egy szóval sem mondtam. Egyájtalán nem hiányzól. Találtál magadnak új barátot szóval menj csak nyugodtan. -dőltem neki a falnak.

Nekem Jungkook csak egy barát. Sőt inkább egy....beszélgetőtárs. Te vagy a legjobb barátom Soju...-ránéztem majd halványan elmosolyodtam.

Köszi Tae. De neked kell egy fiúbarát akivel tudsz beszélgetni az ilyen furcsa fius dolgokról...én lány vagyok nem hiszem hogy jó legjobb barát vagyok. -hajtottam le a fejem.

Nem kell más barát. És olyan buta vagy. Tökéletes barát vagy. Na gyere elállt az eső. Menjünk haza. -felállt és megfogta a táskámat majd invitált hogy jó lenne felemelnem a seggem a padról, ezért követtem a példáját.

De nem akarok hazamenniiiiiii....unalmas egyedül. -hisztizni volt kedvem így meg is tettem.
Szegény Taehyung ilyenkor mit gondolhat magában....

Akkor....akkor mi lenne ha csinálnánk valamit? Rossz az idő szóval benti programra gondoltam. -indultunk el a kijárat felé.

Uhm...mire? -

Van otthon zongorád akkor zongorázzunk. Vagy filmezzünk...vagy fessük ki a szobádat rózsaszínre és tegyünk rá pillangós matricákat. -kitört belőlem a nevetés.....

.....nekem....rózsaszín a szobám szóval nem kell kifesteni. -motyogtam és most Tae kezdett el nevetni.

Jajj mi lesz velünk otthon....

Itt az új rész remélem tetszett és köszi hogy elolvastátok. Elnézést ha van benne helyesírási hiba😅 Nemsokára hozom a kövi részt addig is byebye❤❤

Gyilkos jár a gimibe (Kim Taehyung ff.) - Átíras AlattOnde histórias criam vida. Descubra agora