Nem is tudom mióta borogatom a homlokát Taehyungnak. Najó kb 1 órája. Időközben csináltam neki levest. A nagybátyja gyorsan hozott még pár hozzávalót, de hamar kész lett. Jobban betakartam az ingjével nehogy megfázzon. Újra megfordítottam a kendőt a homlokán, mire megmoccant. Hirtelen elhúztam a kezem és figyeltem hogy mit csinál. Átfordította a fejét a másik oldalra, majd sóhajtott egy nagyot. Aigoo de cukii!! Na jó, lenyugodtam....
Kinyitotta a szemeit. Én még mindig ott ültem az Angol zászlós babzsákján és próbáltam nem elmosolyodni.
Végre felémfordította a fejét és kicsit meglepődött.Hogy érzed magad?-mosolyogtam.
Most halucinálok vagy tényleg itt vagy?-a hangja mély és rekedtes volt.
Én...tényleg i-itt vagyok. -próbáltam nem zavarban lenni.
És....uhm mikor jöttél? -emelte meg egyik szemöldökét.
Hát......másfél órája. -hajtottam le a fejem.
Egyetlen üzenetet küldtem és már ide is jöttél? -
Igen! Azt hittem valami nagy baj van!!-pattantam fel.
Ez aranyos. -mondta maga elé nézve.
Pfft....-forgattam meg a szemem. Na de jobban vagy már? -
Hm..nem tudom. Gyere ide és nézd meg. -csapkodta meg maga mellett a helyet.
Majd ha felveszed az ingedet. -fontam keresztbe karjaim.
De melegem vaaan!!!-
Aish...jólvan. -odaültem mellé és a kezemet a homlokára tettem. Már nem vagy forró. -állapítottam meg.
Köszi hogy meggyógyítottál Soju. -nézett szemeimbe én pedig úgy éreztem mintha összeszorult volna a gyomrom.
Szívesen TaeTea. -mostanában így hívom. Felálltam az ágyról és alrébb álltam. Miért? Mert Taehyung felült és az ingje leesett róla. De felvette, mert szerintem tudja hogy zavarban vagyok.
Amúgy a nagybátyjád engedett be. -mondtam.
Gondoltam. -
És gyere mert csináltam neked levest. -fordultam ismét felé. Kitágultak a szemei. Ezen jót nevettem.Te tudsz főzni?-kérdezte döbbenten.
Igeeeen.....lány vagyok muszáj volt megtanulnom, hogyha lesz majd egy férjem akkor tudjak neki kaját csinálni, ne csak műkaját együnk. -válaszoltam.
Aha, értem. -
Na de jobban vagy már? -elkezdtem fogdosni az arcát, mint a filmekben.
Mostmár igen. De azért még nem 100% ig. -mosolygott féloldalasan.
Gyere egyél levest és teljesen jól leszel. -mosolyogtam. Lementünk és a konyhába vettük az irányt.
Te nem eszel? -kérdezte.
Nem. Neked csináltam és mindet neked kell megenned. -tettem az állam a kezemre és úgy figyeltem tovább.
Hát jól van. -emelte szájához a kanalat.
Na milyeeen? Finom? Ízlik? -
Igen nagyon finom lett! Férjhez mehetsz, de nem most. -kacsintott.
Gondoltam. I'm just 17. -grimaszoltam.
Hol van báttyuska?-nézett körbe.
Hát elment valahova. Azt mondta hogy el kell valamit intéznie. -
Jah, okés...-vont vállat.
De biztos jobban vagy? Hozzak gyógyszert? -
Nyugi Soo jól vagyok. Nem kell ennyire aggódnod értem. Mert a végén még azt hiszem hogy szerelmes vagy belém. -
YOU ARE READING
Gyilkos jár a gimibe (Kim Taehyung ff.) - Átíras Alatt
FanfictionShin SooJun elég érdekes gimibe jár. Ide olyan diákok járnak akik kicsit furcsák. A legfurcsább az, hogy 3 hete folyamatosan tűnnek el diákok. Nem is akárhogy.....meggyilkolják őket. Mivel ez a gimi tele van minden féle védő rendszerrel, így külsős...