🌺28.

912 50 10
                                    

A hétvégém nem telt valami jól. Összevesztem a szüleimmel, mert nem engedték hogy elmenjek egyedül a dédszüleimhez, ők pedig nem tudtak jönni a munka miatt. Plusz ott volt még Taehyung is. Írt nekem nagyon sokat, de csak annyit válaszoltam neki hogy 'hagyj békén Taehyung' és utána már nem írt. Nagyon rosszul esett hogy hazudott nekem. De ne is foglalkozzunk most ezzel, mert ma fogunk elmenni a plázába az osztállyal!!! Már nagyon vártam ezt a napot. Tegnap közösen megbeszéltük hogy melyik nap legyen és mivel a kedd a legnehezebb, ezért azt választottuk. Már kikészítettem a ruhámat ami egy fehér pulcsi és egy fekete nadrág.

Szeretek melegen öltözni főleg télen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Szeretek melegen öltözni főleg télen. Ilyenkor mindig kihasználom a lehetőséget.

🌺🌺🌺

Seggfejek!! Gyertek előbb bemegyünk a tornaterembe egy hülye gyűlésre aztán indulunk a plázába! -most kivételesen jó kedve van a mi jófej ofőnknek. Biztos azért ennyire boldog mert ma nem lesz tanítás se neki, se nekünk. Mentem a barátaim után. Ott nyomorogtunk az ajtó előtt és persze hogy nekem jön valaki.

Bocsi. -mosolygott Minho.

Semmi baj. -pillantottam hátra. Aigoo de utálom ha bevagyok szorítva. Végre mindenki kiment így mostmár elindultunk a tornaterem felé. Miközben sétáltunk Hirokoval  átnéztem a vállam felett és pont elkaptam Taehyung tekintetét. Olyan szomorúnak látszott és ahogy a szemeimbe nézett....inkább visszafordítottam a fejem és lehajtottam. Bementünk a tornaterembe és megint az igazgató nő állt a "színpadon". Na vajon megint mit akar mondani? Annyira utálom ezt a nőt. De nem csak én. Mindenki.

Kedves diákok! Mint már értesültetek róla, megtaláltuk a gyilkost. A gondnok bácsi volt az. Szóval mostmár ne aggódjatok, minden rendben van és megerősítjük a védelmet. Külön köszönet Shin HyeonJeong volt rendőrnek hogy besegített. Csak ennyit szerettem volna mondani. Köszönöm! -vigyorgott mintha most nyerte volna meg a szépségversenyt. Apa neve miatt elkezdtek súgdolózni a többiek. Furán néztem körbe hogy mégis mi baja van ezeknek.

Soo, HyeonJeong nem a te apukád? -kérdezte Scott.

De az enyém. Esetleg valami bajod van vele?!-kérdeztem kicsit se kedvesen.

Nem dehogy, csaaak....ugye nem mondod el neki hogy egyszer elloptam egy csokit az osztálykirándulásunkon? -kérdezte kínosan felnevetve.

Nem mondom el, te barom. -forgattam meg a szemem.

Köszike. -mosolygott. Ha szeretnéd meghálálom...csak gyere a fiúmosdóba. -hajolt közelebb. Fogtam magam és tökön rúgtam. Ő csak felkiáltott és a földre rogyott. Velem nem fog szórakozni. A többiek mind odakapták a fejüket még Jay is. Rátámaszkodtam a térdemre és lehajoltam hozzá.

Gyilkos jár a gimibe (Kim Taehyung ff.) - Átíras AlattWhere stories live. Discover now