GİRİŞ

135 28 43
                                    

Ben Su YILDIRIM...
Bazen hayata doğduğu andan itibaren küsen insanlar vardır.Bende öyle biriydim işte.Ortaokul bitti.Hep istediğim gibi lisedeyim artık.Ortamlara alışmam zaman alır.Ama umurumda değil.Ben artık hayatıma kaldığım yerden devam etmek istiyorum.Gerçi kimi kandırıyorum ki?Devam etmek istemiyorum,devam etmek zorundayım.
Yeni bir okula başladım.Artık yepyeni bir hayatım vardı.En azından Zeynep burdaydı ve alışmakta hiç zorlanmadım.Zeynep dışında 3 tane daha melek vardı burada.Onlarda Deniz,Melis ve Esilaydı.

Zeynep DEMİR
  Gelip de size o benim canım,ciğerim,kuzum gibi şeyler söylemeyeceğim.Tek bir kelime var onu anlatan.Tek kelime ama içinde her şey olan;Zeynep benim herşeyim.Ne olursa olsun yanımdan ayrılmayan,beni benden daha çok seven tek insan...

Deniz ÇAKIL
  Ortaokulu beraber okuduğum,ama çok konuşmadığım güzel ve tatlı kız.Bu kadar yakın olacağımızı hiç düşünmemiştim.Ama şimdi en yakın arkadaşlarımdan biri.Çok seviyorum onu.Değişiktir biraz.Donup kalır bazen sonra hiçbir şey olmamış gibi kendine gelir.Hem güldürür hemde korkutur bizi.Ama iyi ki var...

Esila TAN
  Bizi biraz fazla güldüren,umursamaz ama tam bir bilgisayar aşığı.Eğer bilgisayar varsa hiçbir şey olmasa da olur onun için.Ama benim tek sarışın arkadaşım.Dümdüz sarı saçları var.Oynadığım tek şey onun sarı saçları.Çok seviyorum onu.

Melis YÜKSEK
Özgüveni soyadı gibidir onun.Çok imrenirim ona.Hafif kıvırcık saçları var.Bir de çok güzel bir yüreği.O olmazsa olmaz.Eksik kalır grubumuz...

Ölüme Beş Kala Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin