s

262 23 0
                                    

Sudah dekat sejam aku mencemar duli didalam bilik ms yoo.Guru disiplin berjambul besar dihadapan aku...

Aku membuat muka selamba walaupun dibebel beberapa kali oleh ms yoo.Matanya yang tajam mengalahkan pedang mencerlung kepada aku.

"Bagitahu saya sekali lagi kenapa kamu baling tin tu hah?!" Tegking miss yoo kuat.Ada gaya nak bertukar jadi naga sahaja.

Aku membuat tak endah walaupun mata miss yoo dah mencerlung tajam kepada aku lagi.

" Saya tahulah saya hensem cikgu jangan lah pandang lama lama nanti jatuh cinta siapa yang susah"

Ujar aku tersengih senget.Aku dapat lihat wajah Ms yoo terpempam.Terkejut lah tu.hahah

"Dahlah kamu keluar dari sini buat sesak bilik saya sahaja keluar cepat banyak lagi kerja saya nak buat." Arah ms yoo geram matanya kembali terarah kepada cermin dihadapannya.

Aku menjeling.Banyak kerjalah sangat.Sejak tadi asyik tengok cermin betul betulkan jambul tu.Bukan main dibelainya.Sayang sangat dengan jambul tu aku cukur kang

Pintu bilik disiplin itu aku tolak sebelum dihentak kasar.Aku tergelak sinis apabila wajah ms yoo berubah.Jambul yabg tadinya elok tegak menjadi senget kebawah.Hudush siak

Kena pergi kelas jugalah jawabnya.Adoii malasnya.Aku lepaklah dulu.Buat apa nak belajar.Mak bapak aku pun bukan pandai mana sama budush macam aku.

(Amboi kurang ujak punya budak.)

Aku terus melangkah tanpa peduli akan beberapa pelajar yang menegur aku.Terus aku jalan tanpa endahkan siapa didepan aku.Nasib ah kalau aku langgar.

"Arghhh malasnya nak belajar!!!!"

TBC..~~

~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
S1 .KISS K.T.H (Malay)✔ft JennieWhere stories live. Discover now