《16》

179 16 0
                                    

🌸Kim taehyung pov.

.
.
.
.

Taehyung menjeling kearah jennie yang sedang elok melentokkan kepala pada tempat letak tangan dikerusi kirinya.

Tak puas tidur lagi ke? Dahlah kat kelas tadi tidur sampai tiga masa.Sampaikan kena marah lak tu.Dahlah mengingau pasal aku.

Macam mana aku tahu?

Aku teka je.

Perasan kau taehyung

Taehyung terus memberhentikan keretanya bila lampu isyarat menunjukkan cahaya merah.

"99..98..97..bapak lama siak arghh aku dah lah lapar nak mati ni!" Dengus taehyung perlahan.Taknak mengejutkan gadis sengit yang sedang seronok tidor disebelahnya.

Tiba tiba bibir nipisnya itu mengukir senyum senget.Beg sekolah jennie yang berada di bawah kaki perempuan itu dicapai sebelum satu satu zip dibuka

"Yaahh bapak lusuh barang minah ni."
Dengus taehyung perlahan.Manakan tak dibukak je zip beg itu terus zip tu patah

Aku tak barang ni yang memang lusuh atau tangan aku yang bawak malang petaka.

Tak endahkan hal itu aku bukak pulak zip depan beg merah itu.

Buk!

Sebuah buku nota kecil bewarna coklat betul betul jatuh atas paha taehyung.Lantas tangan nya yang memang suka menyibuk hal orang itu mencapai buku nota tersebut.

"Buku apa ni? Diary ke? Kuno gila minah ni dah tahun 2k19 dah,tulis diary lagi? Huh." Bebel taehyung sebelum tangan nak membuka buku itu.Judge je lebih bukan nak tengok dulu.

"Ehem ehem."

Cepat cepat taehyung letakkan semula buku nota itu dan beg milik jennie ke kaki gadis itu semula

Perlahan lahan jennie mengeliatkan badannya sebelum.menggosok mata.

"Nasib tak kantoi"

TBC

Mohon ampun dan maaf kalau chapter ni busyannn..maafkan lah daku ya.
😁

S1 .KISS K.T.H (Malay)✔ft JennieWhere stories live. Discover now