Ha dipersilakanlah dengar lagu itu juga
Aku memandang sahaja kearah taehyung yang sedang seronok berjalan kearah pintu masuk Aeon Mall Seoul.
Aku tak tahulah dia seronok ke tak.
Tapi mamat ni memang tak faham bahasa kan? Aishh kepala batu benor!.
FLASHBACK..
"Taehyung...saya nak pergi seven eleven jelah..takyah lah sampai ke sini."ujar aku bila kami memasuki simpang untuk ke Aeon Seoul Mall.
"Lantak akulah.Aku yang bawak kereta."
Eh eh mamat ni kang.Suka hati dia je nak heret aku pi mana dia nak pi.Dahlah sekarang dah pukul 8 30.
"Cepat sikit tau nanti mak ayah risau." Ujar aku perlahan sebelum ketap bibir perlahan.Maaf tae aku tipu kau.
Tapi aku tak rasa sekarang waktu yang sesuai untuk kau tahu siapa aku.
Tapi mesti mamat ni tak kesah pun hidup aku macam mana.Kau yang terhegeh nak jelaskan pada dia.Nanti kau yang malu jennie.
Dia takkan suka kau..jennie.Tolong sedar diri kau.
Diam...
Nak hilangkan kekok punya pasal terus aku tekan butang radio.Tanpa rasa bersalah lak tu.Lantaklah mamat tu buat tak layan je.
Terus aku tekan siaran pada siaran yang biasa aku dengar kalau bosan dirumah.
Aishh keluar lak lagu ni
Aku dah ketap bibir ayaaa..timing tepat doh.
Sebab sekarang tengah disiarkan lagu.
I will go to you like a first snow by ailee
Hemmm ok aku dah rasa aura romantik kat sini.
Laju tangan aku nak menekan butang tukar siaran.
"Apahal nak tukar?"
Aku pandang taehyung yang masih fokus dengan permanduannya.
"Er..lagu ni lain macam." Jawab aku sebelum lama lama aku tergelak bila dia pandang aku dengan reaksi.
What apa yang pelik.Aku dah senyum senyum.Kepala otak aku dah meneraju jauh bayangkan aku kawen ngan dia and now kitorang nak beli barang dapur.Ahahhahah.Berangan.
Aku melentokkan kepala aku pada sisi kanan kereta.Melentokkan kepala sambil pandang kearah cermin hadapan kereta.Sambil dengar lagu sambil berangan eloklah tu.Berangan jelah aku mampu.
Aku nak abadikan kenangan aku ni dalam kotak fikiran aku.Mungkin aku takkan alami benda ni lagi.
Yelah..aku masih berhutang besar dengan samseng tu.Mungkin inilah peluang terakhir aku...
Mungkin tak lama lagi...aku tak dapat melihat dunia ini lagi?.who know right?.
.
.
.
.
.Apahal kita gi tempat beg pulak ni? Berkerut dahi aku memandang taehyung yang sedang menilik satu satu beg sandang.
Kalau nak kata dia nak beli untuk diri sendiri macam tak je.
Yelah sebab sekarang kitorang kat tempat beg perempuan.
Dia nak beli untuk girlfriend dia ke.
Gulp.Aishhh terlepas peluang.
Patah seribu hatiku.
Mesti perempuan yang aku jumpa bermesra ngan taehyung tu gf dia kan?.memang ahh nampak sesuai sangat depa dua.
YOU ARE READING
S1 .KISS K.T.H (Malay)✔ft Jennie
RomanceTaehyung ft jennie 🚻 Satu ciuman yang menemukan kita Start:25 may End:on going S1 and S2 S2 Start: End: Genre:romantic Language:Malay