m

216 19 0
                                    

.
.
.
.
..~🌸
Beberapa hari kemudian

Aku menutup kedua belah mata aku sambil mengetap bibir menahan rasa.Gila! Ini memang gila!.

Tak sangka permohonan aku untuk masuk kelas 4-A-1 diterima.

Andai perkara ini terjadi dahulu.Aku akan gembira....

Kerana jisoo dikelas itu.So aku ada kawan untuk bersembang...

Tapi...

Lelaki hensem tu...

Lelaki yang telah pun mencuri ciuman aku tu...

Oh tuhan!!!

Aku akan sekelas dengan dia!!

Arghhhhhhhh

Dahlah peristiwa ciuman itu masih segar dalam.ingatan.

Huhuhu tapikan....kenapa aku happy ni? Happy campur takut.Oh no!

"Kim jennie mari ikut saya." Arah ms suzy selaku guru kelas aku kepadaku .Aku angguk perlahan.Barang barang aku kemas sebelum meneguk air liur dan bernafas mungkin untuk kali terakhir.

Takut nanti aku lupa nak bernafas bila dah masuk kelas itu.

"Takpa jennie jisoo ada..kau akan ok masuk je kau jangan pandang sapa sapa tutup mata je.kau mesti boleh kim jennie kau boleh!!" Bisik aku perlahan dan penuh semangat.

Fighting! Kata aku perlahan

..........

No aku tak boleh!! Nasib baik aku bernafas tadi sebab sekarang serius!! Aku tak boleh nak bernafas.Tolong someone help me.

"Perlu ke saya kenalkan diri cikgu?" Tanya aku semula kepada guru lelaki india itu.Aku mengerling kearah nametag nya.Nama sir arumugam tercatat kemas.

Yang aku tahu guru ini ialah guru yang paling sporting disekolah ni.Tapii sporting pun jangan susahkan saya cikgu

"Ya..walaupun awak bukan pelajar baru." Jawabnya sebelum tersenyum manis.

Aku terketar ketar.Terus aku memandang depan dan aku nampak jisoo menunjukkan thumbs up pada aku.Itu aku tak kesah...Tapi.....

Dibarisan pelajar paling belakang aku nampak dia dan rakan rakannya sedang fokus memandang aku.

Dan dia pandang aku tanpa berkelip.Sambil elok menongkat dagu.

Boleh tak aku jerit sekarang?????

Arghhhhhhh

"Na..nama saya kim jennie...panggil jennie je...emm..saya 16 tahun." Jawab aku dan disambut gelakkan rakan sekelas aku.

Aku dah ketap bibir adoii apa aku cakap diorang tahulah kau ni 16 tahunnn.apa masalah kau??

"Er...saya...aku nak cakap apa lagi ni???" Soal aku sendiri tapi cukup didengari oleh kawan sekelas aku.Sekali lagi mereka ketawa.
Aku tunduk muka

Malunya....

"Takpalah kamu boleh duduk." Arah Sir arumugam sambil tersenyum
Aku angguk kepala baru sahaja aku nak melangkah kearah jisoo sebab dia dah sediakan satu tempat untuk aku.

Tiba tiba datang pula rama rama hitam melintas didepan aku.Aku yang cepat terkejut terus menjerit dan berlari menjauh keluar kelas.Sekelas gelakkan aku.

Cepat cepat aku tutup muka...malunya...

Automatik aku menangis.Dan kelas aku yang tadinya bising jadi sunyi kerana mendengar tangisan aku.

"Jennie dah ah jangan nangis." Pujuk jisoo dan seorang lagi pelajar perempuan.Aku nampak diorang dah bangun dan memegang aku.Terus aku anggukkan kepala.Ya ya.

Mereka terus tarik tangan aku mengajak aku masuk kekelas.

Masuk je kelas terus aku tundukkan badan gaya meminta maaf.

"Maaf..saya terkejut sangat tadi.."kata aku perlahan.

"Kamu takut serangga ke?"

Aku angguk . ya." air mata yang masih menitik aku lap laju.

"Dah dah kamu ok tak?" Soal sir lagi dan aku angguk laju.

Sekali lagi aku minta maaf kepada sir dan rakan sekelas aku

Aku nampak lelaki handsome itu tersenyum sengit seperti menyindir.

Dan sekali lagi aku rasa nak menangis no jennie noooooo

Dan aku kembali menangis.

"Huarghhh😭😭😭"

..~~TBC

~~TBC

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
S1 .KISS K.T.H (Malay)✔ft JennieWhere stories live. Discover now