《17》

208 16 0
                                    

Dengarlah lagi di yatas untuk menggembirakan anda.Ahaks!

6.15 p.m

Jennie pov..~~🌸

Aku mengeliatkan badan sebelum perlahan lahan aku membuka mata.

Mata aku dapat menangkap sinar cahaya jingga waktu senja menerpa mata aku.Terus aku kebil mata

"Sedap tido?"

"Waghrhh Alien jebon!" Jerit aku kuat

.
.
.
.
"What the f-"

"Tak baik mencarut." Tegur aku laju.Namun langsung aku tak palingkan wajah kearahnya.

Sebab sekarang seyus mamat ni nampak hot semamcam kot.Dengan kemeja putih lengan panjang itu dilipat sampai ke lengan.Rambut pulak tampak kusut .Ecem amattt
Macam manalah aku tak melting.

"Taehyung kita nak pergi mana?awak kan tak tahu mana rumah saya"

"Makan"

"Huh?"

"Alahai kau ni pekak ke aku kata MAKAN"

"Ya saya tak pekak saya tahu makan.Tapi kenapa?"

Taehyung mencengkam stereng kereta sebelum memandang kearah aku.

Yashh muka dia nampak macam bengang doh.Salah ke ?aku tanya je...

"Kalau taknak ikut kau boleh turun"

Aku teguk liur.Turun? Taknak dahlah aku tak tahu ni kat mana.Duit pun sikit amat  nak naik teksi.Memang tempah maut ahh.

aku dan dia hanya diam sehingga kami sampai ke satu restoran persimpangan.

Aku dah ternganga sambil pandang yitu restoran

Restoran ni..

Aya...

.
.
.
.
.
.

"Ya nak oder apa?"

Aku pandang taehyung yang sedang memberi pilihan makanannya kepada pelayan.Ops maksud aku chanyeol.

Aku dah pandang pandang bawah.Mesti dia fikir aku tak pergi kerja sebab dating.

Ni bukan date chanyeol ni namanya penculikan.
Paali call polis!!.

"Cik adik nak minum apa?" Soalnya pula pada aku

Aku pandang chanyeol nampak dia tersenyum senyum tapi pandai gak dia cover.Adalah tu modal nak ngusik aku

"Er..bagi saya air kosong jelah" ujar aku.Yalah aku takat bawak duit sikit amat.Mana lah mampu nak bayar kalau aku beli mahal mahal.Restoran ni boleh tahan mahal makanan dia.

Cekik darah norh

"Air kosong je?"

Aku pandang chanyeol yang menyibuk nak tanya.Terus aku beri pandangan sibuklah kau.

"Ye."

"Betul taknak yang lain lagipon muka cik familiar lah.Tak silap saya cik selalu datang sini hari selasa rabu ngan khamis.Saya fikir cik tak datang rupanya datang gak"

Amboi amboi

Mamat ni panjang lebar ek dia bercakap.Konon familiar ah sangat.Aku sembelih kang.

"Bagi oreo milk shake and children meal set.

Hah tu dia suara vertor tae tae dah keluar.

Ahah terkedu terus kau ek capang.eh maksud aku chanyeol. Jangan memain ngan si taehyung anak kim ni

S1 .KISS K.T.H (Malay)✔ft JennieWhere stories live. Discover now