.
.
.
.
.
.~🌸
Taehyung pov.Taehyung sedikit terkejut apabila melihat susuk tubuh gadis yang melanggarnya dan gadis pertama yang telah merasai ciumannya.
Taehyung meneguk liur sedikit menenangkan rasa hati yang lain macam.Namun wajah biasa dan tanpa perasaan ditayang seperti sebelumnya.
"Yang aku nak takut sangat apahal?"
Terus aku menongkat dagu dan melihat gadis itu yang nampak sangat sangat malu untuk perkenalkan diri sendiri.
Apabila matanya bersambung dengan mata comel milik gadis itu.Dapat dilihat matanya cepat dikalihkan kearah lain
Taehyug tersenyum nipis apabila melihat tingkah gadis itu.Sedar akan hal itu cepat cepat taehyung sedarkan diri.
"Such a stupid kenapa aku rasa dia comel? Menyusahkan!"
..............
Jennie pov..
Aku menutup buku nota sains fiksyen sebelum mengemas beberapa batang pen dan dimasukkan kedalam poket blazer aku.
Rose yang berada disebelah turut mengemas barang diikuti jisoo dan lisa yang duduk dihadapan aku.Kawan kawan baru yang aku kenal.
Bibir aku mengukir senyum apabila mengingati aku akan sentiasa bersama jisoo dan kawan baru aku.takdalah aku jadi macam patung belatung kat kelas tu.
"Jom lah jennie kita balik." Ajak lisa sebelum berdiri disebelah aku.Aku anggukan kepala sebelum menyandangkan beg sandang yang sudah agak lusuh ke bahu.
"Eh eh awalnya budak baru ni nak balik."
Aku terus palingkan muka ke belakang dan disitu aku nampak kawan kawan lelaki hensem itu tersenyum senyum kearah aku.
Sepanjang pelajaran tadi.Aku perasan mereka hanya bersembang dan membuat bising.Tetapi bila dimarahi cikgu pandai melawan balik
Aku ingat diorang ni orang baik...but
Hemmmm..Tapikan...aku tak sangka aku boleh suka lelaki yang sangat kurang ajar itu.
Lelaki yang merasakan perempuan menyusahkan.So...
Tak mungkinlah dia akan suka aku atau berkawan dengan aku.
Itu semua hanyalh mimpi.
Cepat cepat aku sedarkan diri bila aku dah berangan terlalu jauh
Aku senyum sebelum mengangguk perlahan gaya mengiakan. Apa yang mereka katakan
"Alah baru nak berkenalan." Ujar seorang lelaki yang tampak ceria dengan senyuman manis seindah sunshine itu.
"Maaf.." ujar aku sebelum menunduk.Aku bukan tak mahu tapi aku perlu balik sekarang..aku ada banyak kerja
"Korang taknak balik ke takkan nak lepak je?" Soal rose dengan gaya menyampah.Kumpulan lelaki itu pulak membuat muka biasa gaya malas nak layan.
"Amboi korang mentang mentang jennie baru masuk kelas ni terus lupakan kawan kawan yang lain ek??" Ejek lisa pula dan aku sedikit tergelak.Serius diorang tak pandang kawan kawan aku yang cantik ni?.
"Dahlah jom balik aku ada hal lah lepas ni." Ujar aku sebelum mengerling jam tangan lusuh ditangan kiri aku.
Nasib baik tepat pada timingnya ketika aku nak melangkah keluar barulah lelaki hensem tu masuk ke dalam kelas.
Aku cepat cepat melajukan langkah tak mahu aku bertentangan mata dengan pencuri itu.
Pencuri yang dah mencuri ciuman dan hati aku.
TBC....~~
YOU ARE READING
S1 .KISS K.T.H (Malay)✔ft Jennie
RomanceTaehyung ft jennie 🚻 Satu ciuman yang menemukan kita Start:25 may End:on going S1 and S2 S2 Start: End: Genre:romantic Language:Malay