《29》

153 16 0
                                    

"Dahlah aku dah kenyang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Dahlah aku dah kenyang."

Aku memandang kearah taehyung yang sudah bangun dari duduknya.Aku ketap bibir perlahan lantas sudu diambil sebelum mencedok sedikit lauk diatas meja.

Pahit ke?

Emm tak pun.

Manis?

Emm nope

Er..tawar??

Takda lah ok je.

Aku memandang kearahnya lagi yang sudah melangkah keluar dari dapur.Kemudian aku nampak lagi mamat tu ambil kunci kereta.Hah sudah mamat ni nak pergi mana pulak.

"Awak!!awak" jerit aku kuat sambil mengejar langkah taehyung.Taehyung palingkan muka dan memandang tepat kewajah jennie

Aku ketap bibir perlahan.Kenapa dengan taehyung ni?.

Nak tanya tak?

"taehyung... Awak Okay??"soal aku sambil memandang tepat kewajahnya.Taehyung sekadar mengangguk perlahan rasa marah yang menyelubungi diri cuba ditolak ketepi.

"jennie.. Aku nak keluar sekejap... Tolong kunci Pintu. "

Aku angguk sambil memandang taehyung yang berjalan lonlai keluar rumah.

......

Taehyung pov 😎

Langkah aku lajukan menghala kereta hitam yang elok terpaking pada tempat letak kereta.Pintu hadapan aku buka sebelum melabuhkan duduk. Perlahan kereta aku meninggalkan kawasan apartment rumah aku.

Jennie pov...

aku melangkah kearah tingkap apartment rumah taehyung sebelum meletakkan kedua tapak tangan aku pada cermin tersebut.

Aku tersenyum kecil memandang kearah orang ramai yang berada dibawah. aku memperhatikan mereka. bekerja membuat kerja bagai tiada hari esok.

Aku melangkah balik kesofa putih dihadapan sebelum duduk aku labuhkan. Terus dari duduk aku baringkan badan. Dah taehyung takda baik aku baring kan. buat macam rumah sendiri.

Baru je aku nak lelapkan mata. Mata aku terpandang satu bingkai gambar yang agak tersorok dialmari televisyen depan aku. Renung punya renung.

Jantung aku berdegup kencang.
Kencang sangat.

Sebab yang berada dalam gambar itu ....

Tbc

Ya Allah dah Lama tak publish😂Ayat pun dah tunggang langgang

S1 .KISS K.T.H (Malay)✔ft JennieWhere stories live. Discover now