🎫

208 15 0
                                    

"Irene

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Irene..kau masih nak jumpa minah tu ke?"

Irene yang sedang mencalit gincu merah kebibirnya terhenti.Matanya memandang figura dirinya dicermin tandas yang sudah retak.

Bibirnya mengukir senyum sinis apabila matanya bersambung dengan mata krystal..

"Kita jumpa dia untuk kali terakhir
Lagipun aku ada suprise." Ujarnya sambil tergelak sinis
.
.
.
.

"Biar betul kau ni!"

Taehyung mengosok telinga kirinya sambil menjeling jungkook yang menjerit kalah hantu kena sampuk.Ada jugak yang kena hempuk lepasni.

"Boleh tak kau jangan menjerit."marah taehyung sambil menunjal kepala anak jeon itu.Jungkook berdecit geram sebelum menepis tangan taehyung.

"Kalau macam tu...kau tak boleh jatuh cinta kat sesapalah kan?" Tanya jin sebelum mengambil duduk diatas meja taehyung.Taehyubg tersenyum sinis namun dia hanya diam

Rasanya begitulah..

"Tapi korang ingat aku akan ikut ke?" Soal aku semula.Terus aku angkat angkat kan kening.

"Alahhh oklah tu kau dah bertunang awal awal.Aku pon risaukan kau kalau kalau kau tak laku." Ujar jimin sambil ketawa ketawa.

"Ha.ha.ha" ujar taehyung sebelum naik menjeling.

"Kau ingat aku gay?"

"Boleh jadi" jhope dah tersengih sengit.

"Kalau macam tu aku dengan kau jelah nak?" Soal taehyung sambil mengenyit matanya.Jhope dah berpura pura muntah sebelum disambut gelakkan kawan kawannya.

Klik.
.
.
.
.
JENNIE POV-🌸

Aku melangkah masuk kedalam kelas sebelum terus meluru kearah meja aku.Aku lurutkan rambut hadapan aku menutup dahi.Perlahab aku berdecit sebelum meguak rambut aku kebelakang.

"Yo!"

"Ahrg"

Aku memegang dada aku yang berdegup kencang sebelum memandang belakang.Manakan tak sedap hati je orang tu ketuk belakang aku.

"Kau nak apa anak jeon?" Soal aku geram dan jungkook ketawa
Seronoklah tu tengok aku marah.Kuat sangat mengusik orang.

"Jom join kitorang sembang." Ajak rapmon pula sambil berdiri depan aku.Aku ketap bibir sebelum geleng kepala

"Taknaklah lagipun-" nanti aku pengsan sebab kena duduk depan taehyung.Tapi masalahnya aku dah peluk dia bukan peluk je cium pun sama.Siap berjanji dia kawan aku lagi.
Aghhh taiklahhh

"Lagipun apa?" Soal jin pula dan aku gelengkan kepala sebelum tersenyum.

"Jomlah sembang kau kan dah jadi kawan aku."

Ah! Aku terkedu tahap maksimum bila leher aku dipeluk dari tepi..Bau ni lagi..agagagagag

Aku nak pusingkan leher aku tapi kenapa rasa keras semacam.Kalau dalam citer hantu mesti aku dah macam syaitan yang tengah pusingkan kepalanya.

Mata aku bersambung dengan mata taehyung sebelum cepat cepat aku tolak tangannya.Kalau makin lama nanti orang lain betul betul fikir kitorang ni bercinta.

"Aku nak pergi tandas kejap." Kata aku sebelum aku nak bangun dari duduk.Jisoo nipun lambat sangat nak sampainya.

Dorang ni mimpi apalah sampai sekolah awal sangat.Nasib ada dua tiga orang je takdalah orang nak berbisik bisik pasal taehyung peluk leher aku tadi.

Kalau terselak rambut aku tadi mesti dah nampak kesan lebam dekat dahi aku.

Terus aku lajukan langkah keluar dari kelas.

.
.
.
.

Aku membuka pintu tandas perlahan.Terus aku masuk dan menghala ke arah singki.
Perlahan aku selak rambut hadapan aku dan jelaslaj kesan lebam pada dahi aku.

Aku sentuh perlahan sebelun air mata aku jatuh perlahan.Terus aku pejamkan mata aku.Bibir bawah aku ketap perlahan.

FLASHBACK...

"Argh!sakitlah." Jerit aku perlahan bila belakang aku dihentak kasar kedinding.Mata aku berbalam dengan air mata sambil memandang beberapa orang lelaki dihadapan aku.

"Kau fikir kau boleh terlepas dari bayar hutang aku?"

Aku geleng perlahan.Tak tak.Aku tengah cari duit.Lepaskanlah aku...jangan bunuh aku.

Aku mengetap bibir perlahan apabila mata tajam pisau itu bergerak keleher aku.

"Tak bestlah bunuh kau awal awal..apa kata kita main nak?" Soalnya lagi dan disambut helaian tawa yang lain.

"Taknak..tolonglah saya masih cari duit..jangan bunuh saya." Ujar aku sambil menjauhkan mata pisau itu yang sedang menari nari dileher aku.

"Kau nak aku tunggu sampai bila!"

Aku menahan tangis sebelum perlahan lahan memandang kearahnya.

"Saya...saya akan bayar..beri saya masa."

Aku nampak lelaki itu berdecit perlahan sebelum pisau kecil itu dibaling ketanah.

Bibirnya yang dikelilingi sedikit kumis tersenyum sinis.

"Baik aku bagi kau masa...tapi...aku nak main dengan kau boleh?" Soalnya sebelum menarik leher aku dekat kewajahnya.

Laju aku tolak sebelum aku menangis perlahan.Kepala aku geleng laju.

"Ok..."

Pak!

"Arhh" aku jerit nyaring apabila batang kayu itu menghempuk kuat kepala aku.Perlahan aku lurutkan badan aku jatuh dari dinding sebelum darah pekat mengalir.Air mata aku jatuh laju

"Kau dengar sini..aku bagi kau lagi dua bulan..kalau kau tak mampy bayar...aku akan kerat kerat badan kau faham?" Soalnya sebelum dia mencuit hujung hidung aku.

Pisau kecil itu dicapai sebelum dia memegang tangan kanan aku.

"A-apa awak nak buat?" Soal aku takut takut.Hujung tajam pisau itu bermain disekitar kuku aku.

"Cuma nak tandakan...kau aku punya." Jawabnya sebelum mula menoreh.

"Ahhhh sakit...!!" Jerit aku perlahan.Darah pekat mengalir menuruni lengan aku.

Dia ketawa kuat sebelum membaling pisau kecil itu tepat tepat ke sebelah aku.

"Kau akan dapat lebih kalau aku tak dapat duit aku." Jawabnya sebelum berjalan pergi meninggalkan aku.

Darah yang mengalir aku tekup perlahan menggunakan sapu tangan.

Air mata yang semakin laju mengalir aku biarkan.Darah pada lengan dan dahi aku lap perlahan.

Comeback...

Aku lap semula air mata aku sebelum meyelak lengan aku yang sudah aku balutkan pembalut dibahagian luka.

Aku pusingkan badan aku semula sebelum melangkah keluar tandas.

Aku berselisih dengan seorang perempuan berambut merah dihadapan aku sebelum aku membuka pintu tandas.

TBC-🍃

S1 .KISS K.T.H (Malay)✔ft JennieWhere stories live. Discover now