"im falling in love with you
Again and again. "
.
.
.Mata kami saling bersambung sebelum dia mengukir senyuman kepada aku. Aku turut tersenyum padanya sebelum menyebut satu nama.
"chanheyol... "
........
Aku memandang kearah taehyung yang duduk dibelakang. Nampak terpisat pisat bangun dari tidur sebelum mukanya berubah blur.
Aku tergelak perlahan sebelum tersenyum nipis memandangnya yang sedang menampar muka sendiri siapa suruh tidur mati lagi.
"kenapa jennie? "
Aku palingkan muka dan memandang chanheyol yang duduk dihadapan aku dan jisoo sebelum mengeleng.
"takda apalah ada benda lawak jadi. " jawab aku tergelak. Chanheyol sekadar mengangguk sebelum memalingkan muka kehadapan semula.
........
Chanheyol menjeling kearah satu arah. Sebelum bibirnya mengukir senyum sinis.
"walau apa pun jadi aku akan jdikan dia milik aku. "
.....
"chanheyol kau taknak rehat ke? "soal aku sambil memandang kearah chanheyol yang sedang fokus membaca buku.
Chanheyol sekadar menggeleng menandakan maksud tidak sebelum kembali membaca buku. Aku angguk perlahan sebelum berlari keluar kelas kearah kawan kawan ku yang sedia menunggu.
Chanheyol menutup bukunya perlahan sebelum mempalingkan badan kebelakang memandang kearah taehyung dan kwan kawannya.
Terus chanheyol bangun dari duduknya dan menghampiri tempat duduk taehyung dan kwan kawan nya. Chanheyol tersenyum nipis sebelum memulakan bicara
"ada benda aku nk bincang dengan kau taehyung. "
Taehyung dan kawan kawannya memandang aku dengn pelbagai reaksi.
"aku nak cakap dengan taehyung sorang je hrap korang tak kesah. "ujar aku dan memberikan senyuman manis pada mereka. Aku kena kekalkan imej aku.
"oh take your time tae, kitorang pergi kantin dulu tau. " jawab seokjin sebelum menarik tangan kawan kawannya. Aku hanya memberikan senyuman manis pada mereka sebelum bayang mereka hilang.
Kemudian perlahan bibir aku yang tersenyum manis itu berubah sinis.
Aku palingkan muka kearah tehyung dan tayangkan wajah beku padanya.
YOU ARE READING
S1 .KISS K.T.H (Malay)✔ft Jennie
RomanceTaehyung ft jennie 🚻 Satu ciuman yang menemukan kita Start:25 may End:on going S1 and S2 S2 Start: End: Genre:romantic Language:Malay