<33>

343 24 9
                                    

"We just need to fight

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"We just need to fight. The best will win"

Kiss 2019 🌸

.
.
.
.

Aku kerutkan kening sedikit apabila dapat merasakan ada cahaya terang menyerobong mata aku. Perlahan lahan aku membuka mata sebelum mula menjelajah ruang yang tampak asing.

Aku dudukkan badan diatas katil sebelum memicit kepala. Baru aku ingat tadi aku pengsan sebab luka dekat kepala aku menyengat balik. Tangan aku menyentuh bahagian dahi yang sudah diletakkan kapas.

Kemudian aku teringat balik apa yang terjadi tadi. Satu persatu

Tak sangka taehyung  dah bertunang. Dengan irene pulak tu. Aku tutup mata sebelum aku dapat rasakan air mata aku turun balik.

Laju aku lap muka beberapa kali. Kalau ikutkan hati nak je aku menangis sampai boleh penuhkan satu tangki air.

Klik-

Dengar je bunyi pintu terbuka laju aku baringkan bdan aku. Mata aku memandang kearah langsir yang memisahkan katil aku dengan katil sebelah cepat cepat aku tutup mata perlahan.

Pura pura tidur. Serius aku taknak balik kekelas lagi. Aku taknak pandang muka budak tu lagi.

Tengah aku pejamkan mata aku dengr bunyi langsir diselak.kemudian aku dengar lagi ada orang duduk dekat atas kerusi sebelah aku.

Dengan keadaan aku yang memalingkan muka orang tu takleh lah tengok muka paksa tidur aku.

"haishh"

Aku terkedu bila mendengar bunyi keluhan.Serius aku terkejut amat. Sebab suara ni familiar  tapi tak mungkinlah.

Laju aku nak tenangkan diri semula dan aku kira nombor dalam hati.

1,2,3 ,4,5 erk-

Aku dapat rasakan ada orang mengelus kepala aku
Ahh sudah pergi cepatlah aku takleh tahan nak bukak mata jugak sekarang.

Sabar jennie sabar... Rileks nnti kantoi kau yang malu.

"im sorry jennie.... Im so sorry... Aku.. Cuma nak lindungi kau. Maafkan aku sebab buat kau sakit hati. Im sorry. "

Aku ketap bibir sebelum menahan geram bila ingat balik macam mna pandangan mata taehyung tadi aku rasa geram amat. Tatapan dingin dia tu aku tak pernah tengok ,dia dah janji nak jadi kawan aku...

Tapi dia buat aku macam tu.

"takda guna kau nak minta maaf dengan dia taehyung buang masa kau je. "

Jap suara ni...

Chaneyol?

......

Taehyung palingkan wajahnya kebelakang apabila ada suara sumbang menerpa  ke telinganya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 18, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

S1 .KISS K.T.H (Malay)✔ft JennieWhere stories live. Discover now