《20》

191 17 2
                                    

Yuhuuu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yuhuuu

"Chanheyol"

"Chanheyol"

"Yaahh chanheyol!!"

Aku ketap bibir aku perlahan.Asal dengan chanheyol ni? Takkan tak datang kerja sehari dah lupa sapa aku.

Aku jerit panggil dia.Dia boleh buat bodoh sambil kira duit.Kalau kat dapur basuh pinggan.Aku siap goncang tangan dia kot.Sikit pun dia tak toleh.

Mamat ni memang nak kenalah.

Terus aku melangkah kearahnya yang sedang ralik mencatat sesuatu dalam buku notanya.Tulis apa pun aku tak tahu.

"Chanheyol kenapa ni? Kau marah aku ke?" Tanya aku lembut bahunya aku cuiy cuit.

"Ehem"

Eh eh berdehem je dia.

"Chanheyol..kau marah aku ke? Sorry au walaupun aku rasa cam aku tak buat salah." Ujar aku tersengih sengih.

"Noona chanheyol balik dulu tau."

Aku terdiam campur terkedu.Macam tu je dia bla.

Eh ehhh dia ni...

Dah dia marah lagi ke? Ayaa...

Aku teruskan kerja aku didapur.

End jennie pov

"Aku kata aku taknak" luah taehyung geram.Matanya mencerlung memandang ibu tirinya yang sedang tersenyum sinis sambil bersilang kaki.

Sudah berjuta kali diberitahu dia takkan terima idea perkahwinan dengan irene itu.

Sedar sedar mereka sudah dijadikan sebagai tunangan tanpa persetujuan darinya.Kau ingat aku apa? Patung?.

"Aku takkan terima keputusan tu.Muktamad! Aku bukan boneka kau." Tengking taehyung sebelum berura ura nak meninggalkan kawasan ruang makan dirumah agam itu.

Klak.

"Sayang..awak dah balik."

Taehyung menolak lidahnya pada pipi dalam di sebelah kanan.Matanya naik menjeling keatas sebelun ditutup perlahan.

Sungguh kalau libatkan papa dan eommanya dia tak mampu.

"Awak...awak nasihatkan anak awak tu.dia langsung taknak berbincang dengan saya tentang pertunangan dia dengan irene tu."

S1 .KISS K.T.H (Malay)✔ft JennieWhere stories live. Discover now