4

13.7K 506 31
                                    

4 VOTES = 20 COMMENT

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

4 VOTES = 20 COMMENT

"nasib kau baik, harini aku baik tak sentuh kau, aku tahu kau period tapi lain kali jangan harap aku nak lepaskan kau " bisik aku di telinga aera walaupun aku dah tahu dia takkan dengar sebabkan dia awal2 lagi dah tertido.

Aku pon merebahkan diri disebelah aera, pinggang ramping dia, aku peluk sehingga la aku tertido waktu tu tanpa sehelai baju sama seperti aera dan badan kami berdua hanya ditutup oleh selimut. 

.

.

.

.

.

.

Tido aku terganggu apabila pinggang aku kemas dipeluk olehh seseorang terus mata aku celik melihat siapa gerangan tersebut . "good morning baby " sapa jungkook pinggang aku masih dipeluk kemas oleh dia.

"ermm jung-kook a-wak tak pergi kerja ke " tergagap-gagap aku menyapa jungkook. Tangan dia, aku leraikan

"jom kita mandi sama " terus dia gapai tangan aku dan menarik keluar daripada selimut , aku sempat menarik selimut menutup badan aku yang terdedah tapi lain pulak langsung takde kain yang menutup badan dia. Cepat2 aku toleh ke arah lain.

"jungkook awak pergi la mandi sorang saya period takkan nak mandi same ngan awak. Awak nak tengok darah saya ke ape " jawab aera

"ehhh kau kalau cakap tak melawan aku boleh tak. Ade je benda kau nak menjawab "marah jungkook kepala aku dia tunjal2 olehnya .

"kau berambus serabut aku tengok muka kau, aku nak kau bersiap ,teman aku pergi pejabat kalau aku turun kau tak siap lagi memang kau kena. " kata jungkook lalu dia menghempas pintu toilet dengan kuat

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"boss kenapa boss turun ke sini kenapa tak duduk pejabat boss sahaja kalau tuan nak ape2 bagitahu saya sahaja nanti peminat boss kerja boss pulak kalau boss turun ke mall ni" tanya secretary jungkook ,pelik bila boss dia yang tak pernah2 turun mall tiba2 pulak jumpa batang hidung boss dia.

Jungkook pemilik shopping mall termewah di seoul dan ade 3 cawangan lain di luar negara seperti di london, spain dan itali. Dia juga ade keluarkan barang jenama nya sendiri yang sangat popular , Gucci.

"Harini aku nak kau tutup mall ni buat sementara waktu aku ade disini dan aku nak kau ubah penampilan perempuan selekeh ni , lepastu baju yang dia pakai kau buang aku taknak tengok satu pon barang lama dia ade kat tubuh dia "

"baik boss, saya akan arahkan guard untuk tutup mall ni dan cik boleh ikut saya ye "

"kejap kau panggil dia cik, panggil dia puan jeon, she is my wife " secretary tersebut menunjukkan riak terkejut lalu memandang aera yang berdiri di belakang jungkook.

"maaf boss dan puan jeon saya tak tahu yang puan jeon ni isteri tuan " dia menunduk maaf.

"yang kau ni dari tadi duduk belakang aku ni kenapa, pergi la ikut perempuan ni, kau pekak ke ape tak dengar aku cakap ape " marah jungkook lalu badan aera ditolak nya kearah secretary tadi

"jom puan ikut saya " arah secretary itu.

AERA POV

"awak pakaian ni tak ke nampak sexy sangat ke " tanya aku pada secretary jungkook yang bernama kim jiwon

"mne ade la puan, saya rasa lawa dah bila puan pakai baju ni .jom kita tunjuk kat boss " lansir warna merah terus diselak oleh jiwon

"boss dah siap ni macam mne " jungkook yang dari tadi tengok telefon mula menoleh kearah aku. Mata dia tak berkelip memandang aku ,ade ape2 tak kena ke dengan muka aku.

"kau boleh sambung buat kerja " halau jungkook pada jiwon.

Lepas sahaja kelibat jiwon takde terus badan aku ditolak kasar oleh jungkook ke dalam fitting room semula , langsir juga turut ditutup oleh nya. Terus badan dia menghampiri aku.

"kau sahaja nak naikkan nafsu aku ke" bisik jungkook ,cuping telinga aku digigit oleh dia dan semakin ke bawah sehingga ke leher aku

"emm mne ade " jawab ku serta menahan diri daripada mendesah .tangan dia mula merayap kedalam skirt warna merah dia juga turut meramas aset wanita aku yang berada dia atas

"jungkook stop kita dekat public " halang aku.

"so let do at home "

TBC
Sis malu la nak buat byuntae2 ni. Dah la bulan ramadhan astafiruwahalazim . Sape yang tak suka ke ape,  saya mohon maaf sgt tapi nk buat mcm mne takkan sy nk lari dari tajuk kan.

[C] I'M FINE [JJK] ✔Where stories live. Discover now