10

10K 516 17
                                    

10 VOTES = 30 COMMENTS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

10 VOTES = 30 COMMENTS

Mataku cuba dibuka daripada tidur yang lena. Sebaik sahaja aku membuka mata ,mataku tertumpu pada lengan aku yang dibalut dengan sesuatu begitu juga dengan sebelah tangan aku.  Terdapat juga rasa pedih2 daripada balutan itu .

Baru sahaja aku ingin membuka balutan tersebut tiba2 aku disapa oleh seseorang "kau nak buat ape bukak benda tu. Tangan kau tu melecur jadi jangan memandai nak bukak balutan tu " ingatan aku terus terbayang kejadian perit semalam bila aku dijirus dengan air yang panas.  Tchh dasar laki tak guna

"jangan sentuh aku. Semua ni salah kau. Aku benci kau. Ceraikan aku sekarang jugak " balas aku dengan kasar,  tiada lagi rasa hormat aku pada dia. Aku butuh dan terdesak untuk dia ceraikan aku. Aku tak tahan lagi duduk bersama dengan dia, lelaki bertopengkan syaitan .

"heyy bertenang baby girl. Ini baru permulaan , kau dah menyerah, lemah nye kamu. Kau dah lupa pasal contract kita. Takkan semudah tu aku nak lepaskan kau ." dia tersenyum sinis pada aku. Tangan dia tak lepas mengusap rambut aku.

"kita boleh batalkan contract tu,  saya janji akan bayar balik wang awak . Tolong lepaskan saya. Jebal " rayu aku tapi lain yang aku dapat bila rambut yang diusap tadi kini ditarik dengan kasar. Tiba2 satu tangan menampar pipi aku. Perit tamparan yang dia hadiahkan pada aku.

"Aku takkan lepaskan kau , dengar tak ni. Aku taknak perkataan tu keluar dari mulut kau lagi kalau aku dengar nahas kau aku kerja kan kau.  Faham. Aku nak keluar . Pandai2 la kau makan ape yang patut. " tengking jungkook . Kemudia dia terus berlalu keluar dari bilik itu .

Tak lama kemudian dia masuk balik ke dalam bilik aku . Dia berjalan kearah aku dan berhenti betul2 dihadapan aku. "aku terlupa sesuatu "
Daguku ditarik kasar lalu bibir aku dicium oleh dia . Tangan dia memegang belakang kepala aku untuk memperdalamkan lagi ciuman kami. Dengan tenaga yang aku ade , aku cuba untuk menolak badan dia dari terus mencium bibir aku tapi apekah dari aku hanya perempuan yang lemah, tiada kesan langsung pada dia.

"thank aku keluar dulu " jantung aku berdegup laju . Tolong hilang kan perasaan ni. Aku taknak hati aku sakit sebab dia lagi. 

"tiada pilihan lain aku terpaksa jugak buat macam ni " monolog aku di dalam hati. Fikiran aku mula merancang strategi.

Balutan ditangan aku mula timbul tompok2 merah , kesan daripada cengkaman jungkook tadi. Tapi aku hanya pedulikan sakit itu.  Hati aku lebih sakit bila suami aku memperlakukan aku seperti seorang patung.

Tbc

Kecik-kecik saya tgk kartun,
Disini saya ingin berpantun .

Esok hari raya,
Tolonglah vote cerita saya.

Saya suka makan ikan keli,
Jangan lupa comment sekali,

Ade sagu ade selasih,
Saya nak ucap terima kasih.

Hehehehe merepek je. Nanti saya double update kalau ade masa.  Saya dah siap separuh.  Kalau ade kesempatan saya update .

[C] I'M FINE [JJK] ✔Where stories live. Discover now