39

5K 241 188
                                    

39 VOTES + 39 COMMENTS__________________________________

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

39 VOTES + 39 COMMENTS
__________________________________

Tahun 2020
Ape azam korang??

A. Jumpa BTS
B. Pergi concert BTS
C. Kahwin ngan BTS
D. Nak belajar bersungguh-sungguh

Jawapan D tu confirm cleshe setiap tahun azam mcm tu tak pernah pon nak buat kan kan

_________________________________

Lelaki itu tersenyum suka melihat wajah wanita idaman disebelah seat keretanya.  1 bulan menyembunyikan diri tidak bermakna dia sudah berputus asa untuk menawan hati wanita ini.

Sellotape dibuka dari mulut perempuan tu.  Kedua-dua tangan wanita itu telah diikat kemas .

"minkyu, lepaskan saya.  Saya merayu pada awak.  " pipi Aera diulus lembut oleh si jehaka itu serta senyuman pyscho nya .

"tak boleh sayang,  awak kena ade di sisi saya.  Saya cintakkan awak sorang   jungkook tak layak untuk kau.  Saya jauh lebih baik dari dia . Kita mulakan hidup berdua ye sayang "

Pipi wanita itu dia cium sekilas sebelum kereta itu meluncur laju atas jalan raya.
















"MANA KAU BAWAK LARI DIA HANBIN.  SEBELUM AKU BUNUH KAU. " gengaman baju hanbin semakin dieratkan. Orang2 hanbin semuanya telah terbaring lemah diatas lantai. 

"mne la aku tahu dia.  Aku tak bawak lari dia pon.  Tiba2 dia hilang " jawab hanbin lemah selepas dibelasah oleh jungkook teruk.

"jungkook. Aku nampak Aera kena culik tadi tapi aku tak rasa yang tu orang hanbin.  Macam mne ni jungkook.  Aku risau kat Aera " beritahu chaerin. 

Nama minkyu terus merewang masuk ke dalam otak aku.  Dia sahaja yang tergila-gilakan pada bekas isterinya. 

"cis. Tak guna kau minkyu. Chaerin kau balik dulu nanti orang aku hantar kan . Hanbin aku lepaskan kau sebab kau sahabat aku . " aku terus bergegas pergi ke kereta aku . Nombor seseorang aku dial. 










CHAERIN

"Betul ke, Ape yang kau cakap tadi. ? " tanya chaerin,  tubuh hanbin yang lemah itu dia papah kearah kerusi kosong. 

"Kalau betul.  Kau nak ke terima aku." balasnya. 

"Kau dah sentuh aku jadi kau kena bertanggungjawab dengan ape yang kau dah buat. Aku taknak bila bayi ni wujud dalam perut aku , dia takde bapak" balas aku , dingin. Cara ni sahaja aku dapat melupakan jungkook. Aku dah taknak kacau kebahagian dia dengan Aera lagi. Aera layak bersama dengan Jungkook. 













Kereta mewah itu memecut laju setelah menemui kereta yang dia cari.   Mana kau nak lari ermmm.  Tak semudah tu kau nak rampas dia dari aku. 

Pedal minyak aku tekan sampai habis , selepas dapat memotong kereta dia terus aku menghalang laluan nya. 

Aku keluar dari kereta bersama pistol di tangan. Pintu pemandu aku bukak dengan kasar.  Kolar minkyu aku cengkam dengan kuat dan tarik keluar daripada badan keretanya. 

"kau jantan tak guna " sebuah tumbukan aku layangkan pada wajah minkyu. 

"hahaha, kau lagi tak guna.  Kau biarkan aera kena culik,  kau tahu tak sekarang ni dia tengah mengandung anak aku. " kata dia sambil tergelak seperti orang gila.

Aku memandang kearah Aera,  dia mengelingkan kepala tanda tidak betul. 

"jangan tipu aku anak yang dia kandung tu anak aku. Aku yang sentuh dia " pipi dia aku tumbuk lagi dan lagi. 

Minkyu sudah terbaring lemah.

"kau jangan sesekali muncul didepan mata aku dan Aera kalau kau taknak mati.  " kaki aku naik memijak tubuh dia.

Aku berlari pergi kearah Aera. Sellotape di mulut dia aku bukak.  Ikatan tali juga turut aku leraikan.

Lantas tubuh aku dipeluk oleh dia. Belakang badan dia aku gosok menenang kan dia. 

Tanpa aku sedar minkyu sudah bangun memasuki kereta. Laju dia menekan pedal minyak sehingga dia terbabas masuk kedalam semak yang curam.

Bunyi letupan yang sangat kuat terhasil daripada kereta minkyu. 

Salam takziah untuk minkyu.






Oh yeay oh yeay minkyu mati sape yang sedih ?? Put your hands up

Yeay cerita aku sudah nak pengakhiran sudah.  Thank you sape yang still bace sanggup tunggu untuk cerita ni. Walaupun cerita aku merepek. 

Gif untuk korang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Gif untuk korang. 

So nak masuk tahun 2020 umur korang berapa.  Boleh la kita buat sesi kenal-kenal






[C] I'M FINE [JJK] ✔Where stories live. Discover now