6 VOTES - 35 COMMENTS
Tubuh aku ditarik oleh dia kasar sehingga sampai kereta, dia membuka pintu kereta dan badan aku ditolak masuk ke dalam kereta. Habis terantuk aku punya kepala la jungkook ni pon. Dia beredar ke tempat pemandu pintu segaja ditutup kuat.
Sepanjang pejalanan entah kemana, langsung takde perbualan antara kami hanya diteman kan bunyi cengkerik yang tersesat didalam kereta... Gurau2
"kau dengar sini aku tak suka kau rapat dengan lelaki lain . Kau tu milik aku sorang bukan lebih tepat kau pemuas nafsu aku jadi kau kena sedar diri kau sekarang aku tuan kau dan kau kena patuh dengan ape yang aku suruh. FAHAM "
Bahu aku terangkat bila digertak sebegitu. Dengan cepat aku menganguk faham apa yang jungkook cakap. Aku masih sedar diri aku kat tempat mana.
"kalau kau faham, jadi buat kerja kau lepasni" balas dia. Aku menganguk faham meanwhile aku tak tahu kerja ape yang jungkook suruh buat.
Kereta dia tiba2 berhenti di sebuah villa besar seperti istana jauh lebih besar daripada rumah sebelum ini dan jauh dari bandar lebih kepada hutan di sekeliling nya
Aku terpegun melihat reka bentuk rumah ini yang dipenuhi lampu lampu ketika waktu malam (korang bayangkan la malam ekkk)
"kau tercongok ape lagi , masuk la. Mulai harini kau duduk sini kalau kau lari nahas kau aku kerjakan " kata dia dingin lalu langkah dia masuk ke dalam rumah meninggalkan aku luar rumah
Aku terpegun melihat kecantikan rumah milik jungkook. Masuk sahaja dapat aku lihat barang2 mewah yang menghiasi ruang tamu tersebut.
"ini baru ruang tamu belum lagi bilik, dapur kaya sungguh dia ni." monolog aku
Tengah aku cuci2 mata. Mara aku terhenti pada jungkook yang berjalan menuju ke arah aku dengan muka yang agak serabut.
"aku tak tahan dah 2 minggu aku tahan. Kau patut terima punishment ni. " terus tubuh aku dicepung oleh nya pergi ke satu bilik.
Dapat aku lihat bilik yang dibawa oleh dia hanya bertema kan merah dan hitam seperti bilik seksaan . Perasaan takut mula menyelubungi diri aku apabila masuk ke dalam bilik tersebut . Terasa ade aura yang tidak baik dalam bilik ni.
Bilik ini tersangat la luas dan ditengah-tengah dia terdapat satu katil berwarna merah, disetiap sudut katil, ade pula gari.
Badan aku yang didukung tadi diletakkan diatas katil yang ade gari tadi.
"tuan , ape ki-ta bu-at dekat sini ?" soal ku mengigil. Bila nampak pelbagai jenis alatan di almari kaca.
"kita buat ape kat sini? Kau rasa kita nak buat ape dalam bilik ni. " dengan nada sinis dia berkata.
"err tuan tak lapar ke, jom la kita turun biar saya masakkan kat tuan. " aku cuba menukar topik. Semestinya aku tahu ape yang dia nak pada aku. Aku taknak maruah aku jatuh pada orang yang bukan cinta kan aku.
"aku taknak makan, aku cuma nak kau je. Kalau kau tolak lagi sakit aku buat kat kau. Easy right so dengar cakap aku " tegas jungkook
Dia mula menolak badan aku ke atas katil. Belakang badan aku dapat rasa benda lembut menyentuh permukaan belakang aku. Kaki dan tangan aku digari. Aku tak sanggup nak buat semua ni tapi dia suami aku.
Aku hanya memandang tubuh dia yang menuju ke satu almari lalu dibuka dan mengambil sesuatu didalamnya. "ape yang tuan jungkook nak buat ni " tanya aku bila mata aku ditutup oleh dia menggunakan penutup mata.
"shusshhh" bisik dia ditepi telinga aku.
Dia mula menindih badan aku dapat aku rasa tangan dia merayap keseluruh badan aku hingga sepasang tangan dia membuka dress yang dipakai oleh aku. Hanya tinggal pakaian dalam yang membalut tubuh aku. Dingin aircond tak terasa dan digantikan dengan kehangatan daripada aksi panas jungkook.
"tak sia-sia aku beli kau. Puas aku malam ni. " ujar dia dengan nada sexy. Dapat aku rasa badan dia mula turun daripada katil. Mata yang ditutup mula menangkap bunyi besi hasil daripada permainan jungkook entah ape lagi alat yang mahu dia guna.
"shall we start the games " bisik dia lagi. Aku diam tak berkata. Aku terpaksa lepaskan semuanya pada dia. Tangan dia, merayap mencabut tali bra aku serta pakaian bawah aku . Dia meratah badan aku tanpa belas kasihan seperti tiada hari lain .
Bermacam alat yang dia gunakan pada aku sehingga kan tubuh aku hancur gara-gara dia. Hanya tuhan sahaja tahu sakit dia macam mana.
Penutup mata dan gari dibuka oleh dia. Bukak sahaja mata , dapat aku lihat cadar putih dipenuhi dengan kesan darah.
"auchh " rengek aku, bila rasa sakit dibahagian kemaluan.
"aku nak kau layan aku pulak. Kau tolak aku buat lagi ganas. " ujar dia penuh dengan sinis.
TBC
I'm fine "Aku terima dengan takdir hidup aku mungkin semua ni telah ditulis dalam kisah hidup aku.
YOU ARE READING
[C] I'M FINE [JJK] ✔
FanfictionPertemuan kami bukan lah seperti drama -drama yang korang tengok di tv tapi aku bertemu dengan nya dalam keadaan menjijikkan. Beautiful cover by @aez_candy