37 VOTES + 37 COMMENTS
Akhirnya hampir satu jam jugak aku siapkan kerja ni , padan la aku lama tak masuk office sejak aku buta tu.
Aku merengang sikit badan aku membetulkan sendi-sendi tulang aku.
Iphone 111pro aku capai , jam telefon aku sudah menginjak pukul 10 tapi aku masih tak nampak batang hidung Aera . Mana pulak perempuan ni hilang, tahu la dia merajuk dengan aku tapi jangan la buat aku risau macam ni.Baru sahaja aku ingin tekan butang call , ade satu panggilan dari unknown masuk. Butang hijau aku tekan.
+826464....... Call
"long time not see Jeon Jeongguk. Are you searching for your sweetheart "
Cis, aku cukup kena dengan suara ni .
"hey hanat,kau kat mana sekarang. Perempuan tu takde kena mengena dengan kita. Kenapa kau culik dia? ""kau nak perempuan ni, aku nak kau bawak barang yang kau curi 1 tahun lepas. You know, aku bankrup semua nya sebab kau dan aku ade pilihan untuk kau. "
"location . Dont call polis or your girl i will shoot " .
Aku menyerabutkan rambut aku . Tak guna. Aku melangkah laju pergi ke satu bilik yang menempatkan pelbagai senjata api. Well hidup dalam dunia gelap kena la bersiap sedia kan.
Suit anti-peluru aku sarung. Tidak lupa jugak. Aku sudah menelefon anak-anak buah aku untuk datang ke sini berserta barang yang aku curi pada dia.Lagipun lelaki tu sikit bodoh, dia kata jangan bawak polis but aku ade geng
profesional .Running with my clique haa international"boss" sapa orang2 aku di dalam bilik itu.
"so, harini kita akan mandi darah, so get ready " balas aku.
Jungkook jadi jahat . Opss Jangan salah faham para readers dia nak selamat Aera terpaksa la ekk
Aera's
Ikatan tali yang kuat di pergelangan tangan aku cuba aku leraikan . Usaha aku sia-sia sahaja tu aku tahu.
Aku boleh dikatakan seperti cacing kepanasan dah. Siapa yang culik aku pon, aku tak kenal. Masalah nya mne orang yang culik aku dari tadi tak munculkan diri.
Opss pendek umur, dua orang lelaki berbadan tegap masuk ke dalam tempat kurungan aku.
Dia mengangkat tubuh aku di sebelah bahu salah seorang daripada dia.
"lepasla gila . Kau nak bawak aku pergi mne. Ehhh sape ekk boss kau. Kenapa dia culik aku ekk " jerit aku ditepi telinga dia.
"diam la perempuan. Boss aku nak jumpa kau tengok la sendiri " suara garau dia menyapa gegendang telinga aku.
Sampai dalam satu bilik yang besar dan kosong ala ala seperti gudang kecil tapi tempat ni gelap dan diterangi dengan satu cahaya lampu sahaja.
Terkejut aku bila perempuan yang aku jumpa di hospital yang memeluk jungkook turut ade di situ. Keadaan dia sama seperti aku, diikat tali.
Kenapa dia pon kena culik ape kena mengena, semua ni. Otak aku pening dengan semua ni.
Badan aku dilepaskan di tepi perempuan itu. Aku lihat perempuan tu sudah teruk. Ape jadi dengan dia.
"kenapa kau boleh ade kat sini " soal aku perlahan.
"hiks, saya tak tahu ape jadi dengan saya, semalam saya kena culik dan dirogol " balas dia teresak-esak di depan aku.
Aku menghampiri dia dan aku memeluk tubuh kecil dia. Dia menangis di pelukkan aku. Mungkin ini baru first time dia kena macam ni
Aku ingat dia jahat seperti watak jahat di fanfic lain tapi dia lain dia masih ade hati yang suci tidak seperti Eun Han at dari mr frenddo.
Hohoho Sape bace??
"shuh " badan dia aku tepuk perlahan.
"opss ade drama air mata la, aku ingat korang ni musuh rupa sahabat karib, like me and jeon jungkook. Tapi sayang dia dah hancurkan ikatan sahabat kami "
Membulat mata aku melihat empunya badan. Macam mne boleh jadi. Aku kenal dia sebelum ni, di kawan jeon jungkook.
"awak hanbin kawan jeon jungkook "
TBC
Sejujurnya aku tidak reti menulis part seperti begini sebab tu aku update lambat. So sorry.
Ha ha korang excited tak nak tunggu BTS perform dekat MMA. Aku siap bermimpi dah wehh. Dengar cerita army tak sabar nak cari pertunjuk untuk comeback BTS kat MMA nanti.Lastly, para silent readers jangan la menyepi je. Nanti Daddy Jeon akan menghantui hidup anda huhuhuhu.
YOU ARE READING
[C] I'M FINE [JJK] ✔
FanfictionPertemuan kami bukan lah seperti drama -drama yang korang tengok di tv tapi aku bertemu dengan nya dalam keadaan menjijikkan. Beautiful cover by @aez_candy