8

11K 467 49
                                    

8 VOTES = 20 COMMENTS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

8 VOTES = 20 COMMENTS

"kau ni sejak kahwin jarang ye datang office, amacam isteri kau. Kau dah rasa ke belum "tegur hanbin rakan sekerja jungkook.

Aku hanya mengendahkan kata2 hanbin tadi. Aku terus menanda tangan file2 yang bertimbun akibat 3 hari aku ambik cuti. 

"seriusly kau palau aku. Wehhh malam ni kau free tak. Dah lama kita tak lepak same. Jom club malam ni " ajak hanbin. Perangai dia macam aku jugak buaya darat yang membezakan aku aku jenis dingin tapi dia happy go lucky.

"tengok la dulu " balasku ringkas .

"tak fun la kau ni.  Aku tahu kat rumah kau ade barang baik. Teman la aku pulak cari perempuan. Please " dia cuba lagi memujuk aku.

"yela2, keluarla kau ,semak je la . Bukan membantu pon lagi lambatkan kerja aku je. " marah aku,  pening kepala aku dibuatnya. Nasib la ade kawan tak boleh harap ni tahu melepak je.

"menghalau ye kau. Bye jumpa malam ni. " balas hanbin terus keluar daripada office aku. 

nae pi ttam nunmul nae majimak chumeul da gajyeoga ga terdengar bunyi rintone dari phone milik jungkook

"ape perempuan ni nak. tiba2 call aku pulak ni " degus aku.

"hello kau nak ape call aku " jawab ku kasar.

"saya nak minta izin beli barang dapur. Boleh tak "

"kenapa kau yang perlu pergi beli ,bibik kan ade kat rumah . Takkan dia tak beli barang dapur . Jangan bagi alasan sebab kau segaja nak ke luar rumah " dingin sahaja suara aku bercakap ngan dia.

"itu di rumah lama mmg ade bibik.  Rumah baru awak ni mana ade bibik hanya ade saya sorang je kat sini "

Ohhh lupa aku dah pindah rumah yang jauh dalam perdalaman.

"aku ambik kau nanti ,kita pergi beli barang . Siap cepat lagi 1 jam aku sampai. "

👫👫👫

"

awak saya nak pergi dekat bahagian wanita. Awak tunggu la sini ye " aku taknak dia ikut aku pergi beli barang perempuan. Malu la aku nanti.

"ye la " balas nya ringkas. Bangku yang tersedia dia super market itu dia duduk lalu dia mengeluarkan iohone nya. 

Hampir 2 pusingan jugak aku pusing satu super market ni.  Entah mana dia sembunyikan tempat ade nya pad.

"cik cari ape sebenarnya daripada tadi lagi saya nampak cik pusing super market ni " tegur pekerja Tesco tersebut 

"haa.  Ohh saya tengah cari tempat barang wanita mana ye. " balas aku.
Pipi dia memerah apabila aku tanya . Kemudian dia tersenyum manis pada aku " mari saya tunjukkan " setiap langkah dia aku ikut.

Hansome jugak la pekerja tesco ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hansome jugak la pekerja tesco ni.  Asal aku asyik jumpa lelaki handsone je bila aku dah kahwin.  Sebelum ni semua yang berhingus je.

Secara tiba2 dia berhenti. Aku yang dibelakang dia ni terempuh dia sehinggakan dia terjatuh diikuti aku jugak. Badan aku secara automatik terhempap dia "ohh shit " monolog ku didalam hati

"AERA KIM!!! Ape sedang kau buat sekarang ni " teriak seseorang yang telah menyaksi moment ni.

WRONG TIMING
















TBC

Habis la aera lepasni. Entah ape lelaki durjana tu akan buat kat dia. Last jangan lupa vote tauu tauuu.




[C] I'M FINE [JJK] ✔Where stories live. Discover now