19

7.4K 342 80
                                    

19 VOTES + 60 COMMENT

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


19 VOTES + 60 COMMENT

"sayang yang mana lawa " dia menunjukkan dua dress bayi yang berwarna biru ngan ungu. 

Aku yang entah yang ralit memandang seseorang yang wajah seiras seperti lelaki yang aku sayang

"sayang" panggil dia lagi . Terus kepala aku berpaling memandang jungkook

"ye, Ape awak cakap tadi? " tanya aku

"yang mana satu lawa " aku melihat dua dress ditangan dia. " dua2 lawa bagi saya " balas aku . Aku mula mencari orang yang aku nampak tadi tapi tempat yang dia duduk tadi,  tiada sesiapa pun disitu. Aku pasti yang aku tak salah tengok.

"jadi aku akan ambik dua-dua. Sayang tunggu ye , abang nak pergi bayar "

"jungkook saya nak pergi tandas sekejap " aku berlari anak pergi keluar daripada kedai baby.  Mata aku melilau mencari lelaki yang aku nampak tadi.

Mata aku menangkap seorang yang aku cari sedang turun askulator (maaf aku tak reti eja)

Aku berlari mengejar si pemilik badan. Jarak aku ngan dia semakin dekat , lengan dia,  aku capai.

"aduh" kepala aku dipukul dengan tongkat yang dia pegang

"Kim Yohan,  ni awak ke. Awak masih hidup " muka dia aku usap.  Rindu aku dengan wajah ini.  Wajah yang sentiasa tenang walaupun aku hanya 2 minggu lebih aku sempat mengenali dia. Aku kenal wajah dia.

"maaf,  awak ni siapa. " dia mengalihkan tangan aku yang memegang dia. 

"saya mintak maaf, tak mungkin orang yang dah mati, hidup balik. Sekali lagi saya mintak maaf " ujar aku. 

"Sayang " terlihat jungkook berjalan ke arah aku.  "puas saya cari sayang ,  saya tunggu sayang kat toilet tadi takde pon. "

"ohh tandas tu penuh, saya masuk la tandas kat bawah. " tipu aku . Kang jujur sangat tak pasal2 aku kena dera lagi. 

"tadi tu siapa." tanya dia

"ohhh pakcik tu, saya tolong dia tadi. " tipu aku lagi sekali. Kami sambung berjalan-jalan di shopping conplex yang cukup besar. "sayang nak ape2 tak ? " tanya jungkook.  Aku hanya mengelengkan kepala. 

Sepanjang perjalanan dia asyik pegang sahaja lengan aku. Naik rimas aku macam ni. Orang sekeliling semua sibuk memandang kearah kami. Tiba2 ade satu tubuh yang melanggar badan aku, habis barang yang aku pegang terjatuh keatas lantai. 

"Buta ke tak nampak I nak lalu sini " marah perempuan yang melanggar aku tadi. Dia yang buta, cakap kat orang.  Sape langgar sape ni.

"excuse me. Kau yang langgar aku dulu " kata aku kasar. Heran ape aku.  Kau buat taik ngan aku , aku balas taik balik ngan kau

"eiii perempuan ni " dia mula ingin menampar wajah aku tapi dapat ditahan oleh jungkook yang dari tadi hanya duduk diam disebelah aku.

"kau asal nak lempang wife aku. " marah jungkook,  tangan perempuan tadi dia bengkok kan.

"arhhh appo appo. JUNGKOOK " adu perepuan tadi . Dapat aku dengar dia menyebut nama suami aku. Dia membuka cermin mata hitam dia

"you,you pergi mana 3 bulan I tak nampak you and siapa perempuan ni kenapa dia pegang tangan u "

TBC

Yeayyy harini aku habis periksa jadi ni for korang. 

Aku rindu la comment korang.

Korang rasa jungkook handsome dengan rambut yang mana????

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Korang rasa jungkook handsome dengan rambut yang mana
????

[C] I'M FINE [JJK] ✔Where stories live. Discover now