9 VOTES = 30 COMMENT
___________________________
" We are not to be together "
___________________________"sakit jungkook , kenapa awak ni!? " untuk pertama kalinya aku melawan jungkook, hati aku membara apabila ditampar di khalayak ramai tadi.
"KENAPA, KAU TANYA SENDIRI DIRI KAU, DASAR PEREMPUAN MURAHAN. PATUTNYA AKU BIARKAN KAU JADI GRO SAJE. " pipi aku terus ditampar oleh dia lagi. Pergelangan tangan aku ditarik kasar pergi ke bilik air.
Badan aku diangkat masuk ke dalam tub yang tiada air . Kemudian, dia memasang air pancut dan ditala tepat pada muka aku. Terasa suhu air yang dipasang oleh jungkook mencecah 50C . Seluruh badan dan muka aku melecur seperti terkena air panas yang sedang menggelegak
"arhhh sakitt berhenti jungkook. Saya minta maaf. Ape yang awak nampak tadi cuma salah faham je hikss . Tolong hentikan semua ni . Hiksss " tangis aku. Aku tak berdaya hadap semua benda ni, dia terlampau kejam dengan aku. Aku menangis semahu-mahunya, badan aku memerah akibat terkena air panas.
"ni balasan kau sebab ade lelaki pegang hak milik aku. Kau milik aku tiada orang boleh sentuh selain aku. Aku tak suka kesan lelaki tu buat pada tubuh kau " kata dia. Dia megonyoh tempat yang dipegang oleh lelaki tadi dengan kasar.
Kuku dia yang panjang membuatkan badan aku tercedera sehingga mengeluarkan darah , makin perit jadinya bila luka bertemu air panas
"hikss berhenti sakit kan saya jungkook lepaskan saya hikss " kata2 keramat itu akhirnya keluar dari mulut aku tapi kata2 itu mendapat tamparan dari jungkook..
"kau dah melampau. Aku habiskan duit aku untuk kau. Kau mintak aku lepaskan kau. Kau lupa ke perjanjian kita dulu. Aku takkan pernah lepaskan kau faham takk " tengkingnya ditelinga aku .
Seluar yang aku pakai, ditanggalkan olehnya. " Apa lagi dia nak buat " monolog ku sendiri.
"layan aku jeon aera " untuk pertama kali dia memanggil nama aku mengunakan nama dia.
"sudah jungkook saya tak larat hidup bersama awak. Tolong lepaskan saya"
Leher aku dicekik selepas sahaja aku berkata begitu." Arhhh " sedaya upaya aku cuba larikan tangan dia dari terus cekik leher aku. "lepas " makin lama makin aku kekurangan oksigen.Sebelum mata aku tertutup rapat, dapat aku lihat jungkook menangalkan seluar dia,dicampak nya seluar itu jauh. Badan kami semakin rapat . Akhirnya aku telah dinodai sekali lagi dengan kejam oleh jungkook .
"arhhh. Kau milik aku jeon aera "
Semuanya gelap akhirnya. Semoga kegelapan ni berpanjangan, aku tidak.mahu hidup didalam neraka yang dibuat oleh jungkook. " pendek kan nyawa ku wahai tuhan "
________________________________
I'm Fine jika nyawa ku ditarik sekarang
________________________________TBC
Dont know nak ckp ape. Korang blh la comment ape yang tak kena or else.
Tq sebab bace. Rin hargai.
YOU ARE READING
[C] I'M FINE [JJK] ✔
Fiksi PenggemarPertemuan kami bukan lah seperti drama -drama yang korang tengok di tv tapi aku bertemu dengan nya dalam keadaan menjijikkan. Beautiful cover by @aez_candy