14 Votes = 45 comments
"awak, awak, wak, wak . Kim yohan " panggil aku , cuba mengganggu dia yang sibuk menaip dari tadi tapi dia buat tak layan aku.
"yahhh layan la saya ni. " jerit aku di tepi telinga ." aishh ye nak ape saya tengah tulis surat ni. Kan kita nak pergi canada esok. Jangan kacau boleh dok " marah yohan. Sedih la macam ni. Dia tak pernah marah aku pon. Harini nak masuk 1 minggu setengah aku duduk ngan dia. Jadi aku dah rapat ngan dia. Tak sangka muka comel dia ni boleh jadi peguam, ingatkan lembik je
"alo. Wak saya teringin ramen yang awak buat haritu. Boleh tak awak buat lagi " kata aku, pipi dia sengaja aku cuit tapi dia masih tak melayan aku .
"tak sihat la makan ramen baru semalam kan makan. Tak baik untuk baby la " larang dia
"ala baby ni yang nak. Saya mengidam la. Please " sekali lagi aku cuba memujuk dia kali ni aku siap buat muka comel lagi.
"arraseo. Aku buat. Puas hati , nanti anak kau cacat, jangan salahkan aku pulak sebab bagi kau makan ramen bnyak sangat " kata dia pedas. Hati aku bagai dipanah dengan kata2 pedas dia.
"huwaaa. Yohan oppa jahat. Kata baby ni cacat. Anak omma bdertabah ye kita jangan kawan ngan uncle yohan. Hikkss "
"mengada la kau ni "
XXX
"jungkook cukup la minum, kau dah mabuk sangat ni. aku ni nak kena balik omma aku dah call tadi "
"shuh " dia membuat simbol senyap pada mulut aku. Kenapa aku rasa macam dia nak goda aku. Astaga rasa macam gay pulak. Cepat2 tangan dia aku tempis.
" jom balik aku hantarkan kau. " badan jungkook yang berat ni aku papah
"aera dah tak tayang kook. Kita benci aera. " aii meluat pulak aku dengar dia cakap macam tu. Dari tadi dah dia duk ulang benda sama. Dia ingat dia comel ke buat macam tu. Rasa nak sepak je.
"Bila isteri kau ade kau seksa dia. Bila isteri kau minta cerai tahu pulak kau nak merana. Ni la lelaki bila nak kau ambik, bila dah taknak kau buang. Pupus la wahai lelaki macam gini." bebel ku seorang diri.
"shuhh, kau pon sama. Sila pupus " rasa dipanah petir bila sahabat aku yang mabuk boleh hentam aku balik. Kita nak nangis la macam ni.
"diam la kau, aku tinggal kang kau kat sini. " ugut aku.
Sedang aku sibuk membawa jungkook ke arah kereta. Ade pulak makhluk spesis jin yang menghalang , aku jalan. Mintak sepak ni jungkook dah la berat.
"you buat ape ngan baby I ni. " aku buat tak tahu je kat perempuan tu, spesies jin kan buat ape kita layan. Aku terus kan perjalanan pergi ke kereta tanpa mempedulikan jin yang dihadapan aku ni.
"you ni pekak ke, buta tak nampak I kat depan ni " soal dia . Kaki dia dihentak-hentak geram.
"wehh jungkook ade hantu bercakap, jom kita balik. Takut la nanti dia rasuk kita " dengan kudrat yang aku ade badan jungkook aku papah naik ke atas bahu aku , cepat2 aku lari ke kereta aku. Nampak kan kita ade six pack.
Sape yang nak kita boleh masuk minang sekarang.
S
K
I
P
"yahh aera, jangan la lari bahaya la " marah yohan yang dibelakang aku. Dia tu jalan lembab sangat, kita nak beli coklat la dekat airport ni ade 1 kedai coklat . Siap ade cara nak buat coklat lagi tauu. Kita boleh tengok kat cermin kaca.
"mentang2 aku bawak beg kau, sedap2 je kau lari tinggal kan aku " aku sempat menangkap amukan kecil yohan dibelakang aku.
Tiba sahaja di kedai coklat , mata aku bagai bersinar-sinar. Banyak nye coklat yang sedap.
"oppa nak ni nak ni nak ni " aku menunjuk 3 jenis coklat pada dia.
"tak boleh. Kita nak naik flight mana boleh bawak naik coklat ni " dia mula ingin beredar dari kedai coklat ni tapi ditahan oleh aku.
Muka comel aku tayang pada dia.
.
.
.
.
.
"thank u. Oppa sebab belanja " aku tersengih pada dia "cepat la makan kita nak naik flight "
Ting ting
Aku capai phone aku yang baru dibeli oleh yohan. Aku menerima satu mesej dari unknown number .
Unknown Number
Kau takkan boleh lari daripada aku Jeon Aera
TBC
Hehehe . Kita bertemu lagi. Rajin saya update. Btw minggu depan saya exam, tak tahu la update ke idokk. Kalau time exam ni, dia gatal tangan nak update, bukan nye nak study. Wish me gudluck la.Hope enjoy la cite yang saya buat ni. Comment la banyak2. Kita suka la korang comment banyak2 mcm part yang lepas.
Korang ships sape dengan Aera
Jeon jungkook X kim yohan
YOU ARE READING
[C] I'M FINE [JJK] ✔
FanfictionPertemuan kami bukan lah seperti drama -drama yang korang tengok di tv tapi aku bertemu dengan nya dalam keadaan menjijikkan. Beautiful cover by @aez_candy