23 VOTES + 70 COMMENT
( aku rasa benda alah ni ini tak) bergunaSeminggu berlalu , aku telah dikurang didalam sangkar buatan jungkook, suami aku sendiri. Hidup aku macam dalam penjara. 1 kali sehari sahaja aku diberi makanan oleh orang suruhan jungkook.
Jungkook, aku tak tahu khabar berita tentang dia. Seminggu jugak aku tak jumpa dia. Mungkin dia dah bencikan aku.
Aku penat , aku penat dengan semua ni. Ikutkan hati aku mahu saje aku bunuh diri tapi aku taknak jadi pembunuh, aku taknak anak yang aku kandung ni mati, dia tak bersalah, yang bersalah ayah dia. Ayah dia terlampau kejam , sukar memaafkan orang lain. Tahu ikut kepala dia sahaja.
Takdir tak pernah berpihak kepada aku.
"puan ni makanan untuk harini " dia menghulurkan sepinggan makanan melalui ruang2 pagar besi. Makanan itu aku tatap tanpa perasaan, 4 hari dah, aku tak makan.
"tolong, saya merayu pada awak tolong lepaskan saya. JEBAL. saya dah tak tahan duduk dlm neraka ni. " rayu aku pada orang suruhan jungkook itu. Ini sahaja harapan aku untuk melepaskan diri.
"murah betul kau sampai dengan anak buah aku pon, kau nak merayu. Menyesal aku kutip kau, perempuan murah " seminggu aku tak berjumpa dia, harini dia datang secara mengejut dan memaki hamun kat aku pulak.
EH EH EH EH
"cakap la ape awak nak cakap jungkook, saya tak daya ,dah tak larat hadap muka awak . " balas aku ,pasrah
Dia tayang senyuman sinis pada aku , pasti ade muslihat dalam senyuman dia dan yang pasti dia akan menyakitkan aku.
"jadi kau tak kesah aku nak buat ape sahaja pada kau "
"macam mne kalau aku gugur kan anak yang kau kandung ni " soal dia sinis. Dia mula membuka pintu penjara ini, dia semakin menghampiri aku. Semakin dia dekat dengan aku semakin kebelakang aku mengundur .
"awak gile ke ni anak awak , awak je yang sentuh saya. Awak yang ambik virgin saya. " tengking aku, dada dia aku menolak jauh daripada aku.
"Ya semua tu betul, TAPI KENAPA KAU TIDUR DENGAN LELAKI LAIN. Tak cukup ke aku sorang Aera , aku cintakan kau, kenapa pilih kim yohan" teresak-esak menangis untuk pertama kalinya aku lihat dia menangis didepan aku.
Aku mula menghampiri dia, kepala dia aku bawak kepada bahu aku, bada dia aku peluk penuh dengan kasih sayang serta belakang badan dia aku gosok
"tak semua tu tak betul. Saya cinta awak seorang sahaja. " balas aku untuk menenangkan dia , kepala dia aku usap. Dia membalas pelukan aku.
Pelukan dia semakin lemah, dijatuh bersama pelukan aku. Bibir dia pucat
"jungkook, jungkook " panggil aku. Pipi dia ,aku tepuk untuk menyedarkan dia.TBC
Jalan cite aku dh mcm ape jee. Hehehe akhirnye sy updatee. Tunggu utk next chapter lambat atau cepat hanya tuhan sahaja tahu.
Sorry sebab buat korang tertunggu ke ape.
Comment and vote
Tau
Tau
Tau
Tau
YOU ARE READING
[C] I'M FINE [JJK] ✔
FanficPertemuan kami bukan lah seperti drama -drama yang korang tengok di tv tapi aku bertemu dengan nya dalam keadaan menjijikkan. Beautiful cover by @aez_candy