34

4.5K 249 68
                                    

34 VOTES + 34 COMMENTS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

34 VOTES + 34 COMMENTS

Kaki aku terketar-ketar menhadap minkyu yang didepan aku ini.  Minkyu ini pyscho dan obses terhadap aku.

"boss,  saya nak balik dulu.  BYE " dengan berani aku melintas depan minkyu tapi lain pulak jadi bila dia menutup pintu kasar dan menghalang laluan aku. 

"sayang nak pergi mana emmm " ternaik bulu roma aku bila dengar dia panggil aku sayang. 

Takde jalan lain aku terpaksa buat benda ni

Dengan kasar aku menendang tut tut minkyu,  puas rasa nya biar gelap masa depan. Gatal sangat..

Dia mengaduh kesakitan sampai terjatuh terbaring atas lantai

"ambik kau padan muka,  tepi sikit aku nak lalu " kata aku. Badan dia yang menghalang laluan aku,  aku sepak-sepak seperti bola.

"tak guna kau. " dapat aku dengar samar-samar suara dia menjerit dari atas. 

Aku sudah selamat keluar dari cafe neraka itu . Aku berlari dengan sekuat hati,  sebelum minkyu dapat kejar aku.

Sempat aku menoleh ke belakang dia sudah mengejar aku bersama pistol di tangan. 

Ahhhh mati la aku.

"TOLONG"

"TOLONG"

"TOLONG"

Jerit aku sekuat hati , bila aku tengok sekeliling tiada langsung orang dekat sekitar sini. 

Tanpa menoleh kiri kanan aku melintas jalan , tanpa aku sedar ade sebuah kereta hampir melanggar aku tapi nasib menyebelahi aku. Aku selamat.

"tolong" aku mengetuk-getuk cermin gelap kereta yang hampir melanggaar aku tadi. 

"yohan , tu-tu tolong saya " aku menyorak dekat belakang badan dia lalu menunjuk ke arah minkyu .

"minkyu,  kau dah gila ke dengan bawak pistol ni " marah yohan.  Aku dibelakang hanya diam.

"bagi aku perempuan tu, sebelum aku tembak kau " dia mengacukan pistol tepat di dahi yohan.  Terkejut tak usah dikata.  Sanggup dia nak tembak abang dia. 

Disebabkan aku nak jadi heroin, aku pon melangkah pergi ke arah minkyu.  Aku tak sanggup nak korban kan nyawa yohan untuk kali ke2.  Cukup aku buat dia terseksa dulu. 

[C] I'M FINE [JJK] ✔Where stories live. Discover now