21 VOTES + 60 COMMENTS
KIM MINKYU
"ni upah untuk kau." sebungkus sampul surat dipenuhi dengan wang aku campak ke atas meja di cafe tempat aku dan kim junho berjumpa
"jangan sampai kau tertangkap dengan jungkook, pastikan dia percaya kau gile2 kat kau dan ni kau tolong sampaikan pada dia " 3 keping gambar aku beri pada dia
"thank for the money, gambar ni hantar sahaja pada dia. Aku pasti dia akan meroyan bila tengok ni. "
"itu yang aku nak tengok, hidup dia hancur macam mne dia buat pada abang aku. Kalau boleh aku nak dia mati terus tapi tak best la games yang baru aku mula ni. Dia tak terseksa lagi" tin soda yang sedang aku pegang renyuk akibat geram yang mengunung terhadap Jeon jungkook.
"aku ade lagi satu tugasan untuk kau buat" aku mula berbisik dengan dia "boleh tapi kau kena bayar aku lebih la risiko dia tinggi kot, aku takut jungkook dapat tangkap aku. Boleh "
"no hal "
.
.
.
.
.
.
.
.
"Aera aku betul2 mintak maaf, aku tak ade niat pon nak rogol kau ke ape, aku serius tak tahu ape2 lagipu keadaan aku sekarang bukan macam dulu lagi. Aku mintak maaf" sudah berulang kali dia meminta maaf pada aku. Aku terus bangun dari katil, baju2 yang berselerak dekat atas lantai semua aku kutip.
Aku hulurkan baju dia "nah ambik baju kau, pakai "
Aku mula melangkah pergi kearah tandas . Entah aku nak percaya pada dia atau tak tapi dia buta macam mne dia boleh buat semua ni. Ahh serabut aku fikir benda ni.
Setelah aku siap memakai baju, aku terus keluar daripada tandas , terlihat kim yohan duduk dibirai katil ,siap berpakaian semuanye
"maaf " lagi sekali dia memohon maaf pada aku
"saya minta diri dulu nanti suami saya marah pulak "
"hubungan awak dengan jungkook macam mne " terhenti terus langkah aku bila dia soal aku macam tu
"mmmm boleh la " jawab aku ringkas.
"macam mne kalau aku ade perasaan pada kau. Kau akan terima aku ?? " pertanyaan dia menyetakkan aku. Aku sendiri tak tahu perasaan aku sekarang ni. Hati aku seperti berbelah bahagi ."saya balik dulu " terus sahaja aku beredar dari bilik itu.
Sampai sahaja ruang tamu , terlihat ade susuk tubuh yang baru sahaja melangkah masuk ke rumah yohan. Aku tak kenal lelaki tu siapa tapi dia macam familiar , macam aku pernah jumpa je dia tu.
"kau nak pergi mana " tiba2 lelaki itu menegur aku. Lantas tangan aku dia gengam dengan kuat. "auchhh, sakitla, kau ni siapa HA. Sesuka hati pegang tangan aku " marah aku. Pegangan dia cuba aku lepaskan tapi hampa dia lebih kuat berbanding aku.
"yahhh lepaskan lah " aku meronta-ronta minta dia lepaskan aku"KAU DIAM, KAU IKUT AKU " kedengaran suara lantang dia menjerit keoada aku
"aishh lepaskan la, kau siapa nak tengking aku. Gile " terus sahaja aku menyepak dia punya tut tut. Terus terlepas tangan aku, dengan cepat aku berlari kearah pintu tapi pintu itu berkunci. Shit carutan demi carutan aku hambur kan.
"ape yang saeng buat ni ,lepaskan dia" kini aku dikejutkan dengan suara milik kim yohan,terlihat dia sedang turun tangga dengan menggunakan tongkat dia. Terus sahaja aku berlari kearah dia untuk mendapatkan perlindungan.
"Jadi ni semua rancangan saeng untuk balas dendam . Lupakan semua tu , hidup kita dah bahagia , jan ya n rosakkan bahagia orang lain "
"abang dah lupa ke ape yang suami dia buat pada abang. Boleh pulak laki dia rosakkan hidup kita, kita tak boleh pulak nak balas balik. This not fair anymore " terus sahaja kim minkyu keluar dari rumah ini.
BANG sengaja dihempas pintu rumah, tanda protes.
"awak boleh balik , maaf aku tak boleh hantar kau " tangan aku yang melingkar pinggang dia, dia leraikan dan dia tetus melangkah naik ke atas meninggalkan aku keseorangan ditangga Dia marahkan aku ke.
MEANWHILE
Tak cukup ke selamani aku cintakan kau seorang, aku ubah peragai aku tapi kau stilll nak ke laki buta tu. Tak sangka dia boleh hidup lepas aku campak dia di dalam sungai .
Gambar yang tah dari sape aku dapat terus aku koyakkan.
Jeon Aera welcome to my hell back. Kau dah banggun kan syaitan yang dah lama tidur dalam diri aku.
TBC
lamanya aku tak update.
Adekah korang dah lari. Jangan la lari okayyy .
Adekah anda rasa ape yang korang tertunggu aku update ni sia - sia.
Sebab aku rasa part ni mcm merepek je aku tulis. I dont know laSekali lagi sorry. Vote dan comment banyak2 tau merepek pon tak pe
YOU ARE READING
[C] I'M FINE [JJK] ✔
FanfictionPertemuan kami bukan lah seperti drama -drama yang korang tengok di tv tapi aku bertemu dengan nya dalam keadaan menjijikkan. Beautiful cover by @aez_candy