17

7.9K 355 51
                                    

17 VOTES + 55 CONMENTS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

17 VOTES + 55 CONMENTS

Rambut yang menutup muka isteri aku, aku selitkan di tepi telinganya. "maafkan aku sebab cedera kan kau ngan anak kita. Aku akan cuba tahan baran aku untuk anak kita " ucap ku sendiri. Badan dia mula bergerak-gerak tidak selesa bila aku mengacau dia tido.

"appa mintak maaf sebab tedang kamu. Nasib benih appa kuat, Omma kamu tak gugur " aku mula bercakap dengan perut aera

FLASHBACK

"macam mana keadaan isteri saya. Kandungan dia macam mana " soal jungkook,  risau kalau2 anak yang dikandung aera sudah gugur.

"Nasib isteri tuan baik. Disebabkan kandungan puan Aera masih muda, plasenta yang membekalkan makanan tu tidak pecah . Tolong jangan bagi dia banyak bergerak snagat, buat kerja berat ke untuk 2 minggu pertama. Sebab kadar keguguran sangat tinggi untuk puan Aera. Awasi dia ye. Saya balik dulu " terang doktor tu panjang

Aku bantai je tulis.

"thank you, doktor. Ni bayaran nye " aku menghulurkan satu sampul tebal pada doktor tersebut

END FLASHBACK

Bibir merah milik Aera menjadi perhatian aku. Bibir dia membuatkan aku tertarik sangat. Perasaan aku melonjak-lonjak untuk menciun bibir itu. 

Muka aku makin dekat dengan dia, dapat aku rasa nafas dia, nenyapa muka aku. Kepala aku menyengit,  bibir aku ngan dia mula bertemu. Rindu aku pada dia mula terbalas. Walaupun setiap kali aku sentuh dia tanpa rela tapi aku puas. Dia lain daripada lain dan aku mula sedar yang aku cintakan dia.  Aku takut bila dia tinggalkan aku .

"erhh" erangan kecik terdengar dari mulut Aera mungkin terganggu dengan aku. Badan dia, aku selimut balik. Aku bangun daripada katil untuk menyediakan sarapan untuk mummy Aera.

.

.

.

.

.

.

.

Aku mengeliat kecil. Mata aku berusaha untuk dibuka. Aku memandang sekeliling " bilik ni bukan bilik aku "

Detik hitam semalam mula bermain di fikiran aku "arhhh KIM YOHAN. hikss. Saya mintak maaf atas semua yang terjadi. Aku nak kau hidup,  kau kata nak tengok aku bahagia, aku bahagia duduk ngan kau. Ni semua salah laki tak guna tu. Aku benci dia hikss"

"kenapa terjerit-jerit " jungkook mula masuk ke dalam bilik tersebut bersama dulang ditangannya.

"kau buat ape kat sini pembunuh. Aku benci kau.  Aku tak nak tengok muka kau lagi " aku bagai orang gile, meroyan bila nampak sahaja jeon jungkook dihadapan aku.

"aku bawak kau makanan, makan ye.  Mari aku suapkan kau " dia mula duduk disebelah katil yang aku duduki.  Dia menyedok bubur ingin menyuap aku tapi aku tepis sehingga mangkuk bubur tu jatuh keatas lantai.

"kau ni perempuan menyusahkan aku je.  Aku cuba berlembut ngan kau, ni cara kau balas. "dia mencengkam mulut aku dengan kasar.

"kau ni dah lama tak diajar dengan aku cara nak hormat suami kau.  Aku suami kau. Ingat dalam kepala bukan lekaki yang dah mampus tu " amuk jungkook.

"kau bukan lagi suami aku. Aku takde suami, pembunuh " aku meludahkan air liur aku pada jungkook.

Kemarahan jungkook semakin dicabar. Tahu2 sahaja ape akan jadi pada Aera. 

Ludah tadi dia lap kasar menggunakan tangan dia " aku masih suami kau Jeon Aera. Surat yang kau hantar masih belum aku tandatangan. Kau rasa,  kau dah cukup bijak je. Nak lari dari aku semua tu. Even kau lari la mana2 pon. Aku tetap cari kau sampai ke lubang cacing " katanya penuh sinis

"tak guna " tangan aku baru ingin menaik menampar muka dia tapi sempat dihalang oleh nye.  Dia menindih badan aku. Kedua-dua tangan aku dipegang oleh dia.

Bibir aku dicium kasar , aku meronta-ronta ingin lepaskan ciuman ni, makin aku meronta makin kuat bibir aku digigit oleh jungkook.

Selepas puas jungkook mencium aku. Dia mula bangun dari katil "kau jangan sesekali keluar dari bilik ni mahupun lari daripada aku " kata dia sebelum menghempas pintu bilik dan dikunci olehnya dari luar

TBC

Ni sahaja yang keluar dari otak aku. Part ni mungkin membosankan korang. 

[C] I'M FINE [JJK] ✔Where stories live. Discover now