29 VOTES + 40 COMMENTS
"jungkook, bagila saya suap awak? " terus sahaja aku merampas sudu ditangan jungkook. Nasib sahaja dia tak membantah. Nasi dia, aku campurkan dengan lauk
"nah, buka mulut , jet nak masuk pecu pecu " ceria sahaja aku berkata. HOHOHO. Sekarang ni aku ade misi baru iaitu misi memikat hati ex husband. Haa kau ingat ape.
"kau buat ape " soal jungkook pelik dengan kelakuan aku.
"hehehehe, gurau je " balas aku
"Aera, aku pon nak suap jugak. Perut aku macam sakit je, auch auch " ade pulak malaun ni mengacau agenda bahagia aku bersama jungkook .
Erhh dia ni, mane2 ade aku ade jugak anak kim ni. Aku baru nak duduk ngan jungkook , dia pon menyondol jugak dekat aku
"kau ade tangan kan, makan la sendiri" balas aku.
Aku kembali suap makanan ke mulut jungkook tapi tangan aku diambil oleh kim yohan dan suapan itu berjaya masuk ke dalam perut dia .
"ape yan kau buat ni, saya tengah suap jungkook kan. Awak ade tangan sendiri boleh nampak kan makanan tu " suara aku sedikit menengking dia. Riak muka dia terus berubah apabila aku meneking dia tadi. Terus aku rasa bersalah sebab tengking dia.
"Kim Yohan sorry aku tertengking kau. Aku minta maaf"
Dia terus bangun dari kerusi aku juga turut bangun ingin menahan dia dari pergi.
"aku pon pernah jadi buta dan sekarang aku bersyukur sebab aku dapat penderma balik. Aku suka aku seronok bila dapat lihat balik. Aku boleh lihat wajah kau. KAU TAHU LELAKI NI LA YANG BUAT AKU BUTA"
Dia terus berlalu pergi. Aku terduduk kerana rasa bersalah pada dia.
"maaf kalau kacau kau, aku pergi dulu " jungkook terus bangun dari kedudukan nye.
"tunggu" aku terus mengikut langkah jungkook.
"jungkook ,kita kena bincang. Saya tak nak cerai dengan awak. Please, bagi saya satu lagi peluang untuk jadi isteri awak balik " luah aku. Tak kira orang sekeliling nak cakap ape yang penting aku nak balik pada jungkook dia sahaja yang aku ade di dunia ni.
"aku dah tak sempurna Aera, kau layak dapat lelaki lebih baik daripada aku di luar sana. Selama ni aku banyak buat dosa dengan kau. Tolong pergi dari hidup aku , kau mulakan hidup baru yang lebih baik tanpa aku" dia terus pergi tanpa hiraukan aku di belakang.
"jungkook saya tak kesah awak tak sempurna ke ape, yang penting saya cintakan awak. Jebal jangan pergi " aku terduduk jatuh sambil teresak-esak.
Mata kabur dek air mata mengelirukan aku. Aku nampak seorang perempuan memeluk jungkook. Adekah disebabkan ini kau lepaskan aku? Kau ade perempuan lain. Aku kecewa dengan kau, jungkook. Aku akan tunaikan permintaan kau. Aku takkan cari kau lagi.
Segala tentang kau akan aku padam dalam fikiran aku. Harini kau mati dalam hidup aku.
TBC
Baru je nak buat misi memikat ex husband dah dikecewakan. Sob sob
Sorry la semalam saya janji nak update tapi semalam aku gantuk sangat sampai lupa. Sorry ye
Vote and comment manhi manhi lagi ye
YOU ARE READING
[C] I'M FINE [JJK] ✔
FanfictionPertemuan kami bukan lah seperti drama -drama yang korang tengok di tv tapi aku bertemu dengan nya dalam keadaan menjijikkan. Beautiful cover by @aez_candy