38

4.6K 245 25
                                    

38 VOTES + 38 COMMENTS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

38 VOTES + 38 COMMENTS


8.00 pm

Aku berdiri dihadapan sebuah kilang yang dulunya pernah aku jejakkan kaki melakukan kerja kotor , lebih tepat kilang penghasilan dadah aku yang terbakar 8 bulan dulu. 

Senyap2 aku memasuki kilang tersebut , kawasan utama aku tuju,  dapat aku lihat Hanbin bersama orang-orangnya tapi mana Aera.

Aktiviti badan aku terhenti apabila seorang orang hanbin mengacu pistol di belakang kepala aku. 

Cis, macam mne aku boleh tak perasan dia ade di belakang aku tadi. 

"boss,  dia dah sampai " dia menolak badan aku dengan pistol . Sampai sahaja di depan hanbin aku mencampak barang yang aku curi daripada dia.

"barang kau ,aku dah pulang,  pulangkan perempuan aku. " kata aku pada hanbin yang berada dihadapan aku. Wajah dia tidak lepas tersenyum sinis daripada tadi. 

Dia memberi isyarat pada orangnya untuk mengambil beg yang dipenuhi dengan dadah .

"boss , semua okay " kata orangnya.

"good,  jungkook tak sangka kau sayang sangat pada perempuan kau,  dulu bukan ke beli dia untuk lepaskan nafsu kau. Tak sangka kau sanggup bayar dia berjuta-juta dekat club aku"

"and tak salah kan kita kongsi perempuan yang sama,  kita kan kawan baik. " kata dia lagi. 

Sekarang api kemarahan aku sudah tidak dapat ditahan lagi,  aku terus menyerang orang dia yang  dari tadi mengacu pistol dibelakang aku. 

Aku menterbalikkan badan dia,  pistol dia juga sudah bertukar tangan.  Badan dia menjadi perlindungan pada aku. 

Orang dia sudah mengeluarkan pistol masing2 kecuali hanbin . Orang2 dia semua melindungi dia.

"KAU JANGAN BERANI SENTUH PEREMPUAN AKU KALAU AKU NAMPAK LUKA KAT DIA MEMANG AKU BUNUH KAU HANBIN.  MNE DIA" amuk aku. 

"bawak mereka keluar " arah hanbin. "and kau ikat lelaki ni,  biar dia saksi kan ape yang aku boleh buat depan dia" sambung dia lagi.

Hati aku mula gelisah , hanbin dia licik sangat licik sampai aku pon tak boleh baca ape yang dia ingin lakukan.

"Aera" panggil aku sayu bila lihat wajah pucatnya dia hadapan aku bersama chaerin disisinya. Macam mne dia boleh ade kat sini jugak. 

"Jungkook selamat kan saya " sayup-sayup suara dia masuk ke telinga aku. Tunggu sahaja dalam berapa minit bantuan akan sampai.

"APE YANG KAU NAK BUAT HANBIN, LEPASKAN DIA DAN APE SEBENARNYA KAU NAK DARI AKU. BENDA TU AKU DAH BAGI,  KIRA DAH SELESAI URUSAN KITA. APE TUJUAN KAU CULIK CHAERIN SEKALI DIA TAKDE KENA MENGENA DALAM HAL NI " jerit aku,  tidak puas hati.

Hanbin tergelak suka dihadapan aku.  Kemudian beralih menuju kearah Aera yang diikat pada kerusi . Tangan dia menyelup masuk ke dalam skirt milik Aera. 

Aku yang melihatnya mula berasap kemarahan. 

Aku dah tak boleh tunggu. Dia dah melampau.

"why not I try your woman in front of you . Aku nak kau rasa sakitnya, bila orang yang kita cinta bersetubuh dengan lelaki lain. Kau khianat aku jungkook. Jungkook kau bersetubuh chaerin,  perempuan yang aku cinta dihadapan aku. Hari2 kau bercerita pasal dia pada aku.  Bila kau tahu dia kaki kikis , kau buang dia tapi takpe I still likes her. " terang dia panjang.

Yes, masa sudah time,  bantuan sampai.

Sekumpulan orang jungkook , mengepung kilang itu . Mula la aksi tembak menembak. 

Tanpa mereka sedar , ade satu manusia telah menyelinap masuk secara senyap2 setelah melihat orang yang dia cari.  Dia tersenyum melihat wanita idaman nya disitu.








TBC

Pening kepala,  fikir macam macam benda sakitnya dikepala ufamol kan ade

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pening kepala,  fikir macam macam benda sakitnya dikepala ufamol kan ade.

Aduhhh sakit kepala aku buat part ni.  Maafla fanfic aku semakin hambar.  Mood malam pehhh tak boleh atasi sejak cuti ni.

And korang yang ku shayang shayang mohon la vote dan comment banyak2 okay.  Tu je. 

Jalan cerita dah tukang langgang.  Saya mohon maaf dari hujung rambut ke hujung kaki.  Ohh yeah

[C] I'M FINE [JJK] ✔Where stories live. Discover now