20

7.2K 331 44
                                    

20 VOTES + 60 COMMEMTS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

20 VOTES + 60 COMMEMTS

"menyampah nye aku ngan minah gedik tu ,sibuk je nak tumpang la ape la, macam jungkook tu suami dia pulak. Sedarla diri aku ni isteri dia dah membunting dah pon jungkook buat. Gedikk sangat yang jungkook tu pon melayan " bebel aku sorang diri . Biar lantak aku tinggal dua dua ekor tu. Ni aku nak naik ape. Telefon aku jungkook pegang.

Sakit nye hati aku yanh jungkook pon bukan nye nak kejar aku sape isteri dia. Tak guna. 

Sedang aku berjalan ade pulak satu van hitam ni berhenti tepi aku. Dua orang lelaki yang bertopeng  keluar dari van tersebut . Dua orang lelaki tu mula berlari kearah aku "dia nak culik aku ke " tak semena-mena aku juga terus lari kang kena culik saje je.  Tapi diorang lagi laju dari aku, mulut aku ditekup oleh satu kain . Bauan dari kain itu mengkhayalkan aku sehingga mata aku lama2 tertutup .

.

.

.

Siapakah yang culik Aera

.

.

.

"Pada jam 5.30 petang didapati sebuah kilang dadah terbesar di gangnam,  korea terbakar. Kilang tersebut akan digeledah untuk mencari punca2 kebakaran. Pihak polis juga akan mencari dalam aktiviti ini dan pumilik kilang ini " dengar sahaja berita itu terus sahaja jungkook meng off kan tv.

"boss macam mane ni , habislah kita kena tangkap nanti. Orang2 kita semua separuh dapat ditangkap dan kita juga rugi 3.8 million. Dadah yang kita buat tu terbakar macam tu je "

"korang semua ni bodoh ke ape, macam mana kilang tu boleh diceroboh kalau korang tak jaga elok , korang buat kerja ke tak aku bagi gaji kat korang,  korang buat ape makan gaji buta. " kepala orang suruhan dia menjadi mangsa sekehan jungkook.

"AHH. AKU NAK KORANG TINGKATKAN SECURITY KILANG DI SEOUL.  AKU TAK NAK TANGGUH KAN KERUGIAN LAGI FAHAM KE TAK" tenking jungkook lagi semua kemarahan dileoaskan oada orang suruhannya.

"macam mana dengan boss,  Boss kena sembunyikan diri boss dulu " tanya junho orang suruhan jungkook.

"pasal aku tak perlu risau,  dalam dunia ni kita kena bijak,  aku takkan guna nama aku sebenar dalam dunia gelap ni " terang jungkook

Mean jungkook guna ic palsu bukan nama jungkook dalam dunia gelap ni jadi semua saham syarikat dadah dia bukan atas nama dia tapi nama palsu dia iaitu eangle jeon . Orang yang berurusan dengan dia, takkan tahu nama sebenar jungkook dan muka jungkook setiap urusan jual beli jungkook akan pakai topeng . Jelas

.

.

.

.

.

.

.

.

Terus terjaga tidur aku bila aku dapat rasa ade satu badan memeluk aku, rasa sejuk terus hilang bila dia memeluk aku. Aku menoleh kearah si punya badan yang memeluk aku sangkaan aku meleset apabila lelaki yang aku tidak kenali tidur ditepi aku.  Aku sangka kan itu hanya jungkook.

"arhhhh"aku menjerit terkejut bila lihat tubuh aku tiada seutas benang. Ape jadi dengan semalam , aku cuba mengingat kejadian semalam. Jeritan aku membuat si lelaki itu terjaga dari lena.

"kim yohan" panggil aku bila ternampak laki yang tiduri aku itu mempunyai wajah mirip yohan.
"awak ni siapa, kenapa boleh ade dalam bilik saya ni " tanya dia seolah2 aku pulak yang bersalah padahal aku langsung tak ingat tentang semalam.

"dan macam mane awak tahu tu nama saya , siapa awak ni " dia berterusan menanya aku.  Aku terkaku, aku butu ape yang jadi sebenarnya. Kenapa dia mengaku dia kim yohan tapi kenapa dia tak kenal aku.

.

.

.

.

.

.

.

Kim yohan masih hidup

TBC

Adakah anda rindu akan saya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Adakah anda rindu akan saya . Kalau rindu vote la comment sekali kalau rajin.

[C] I'M FINE [JJK] ✔Where stories live. Discover now