15

8.2K 382 48
                                    

15 Votes = 50 comments

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

15 Votes = 50 comments

"boss. sekarang puan Aera tengah berangkat pergi ke canada mengikut lelaki yang dia duduk sekarang. Lelaki tu jugak yang menguruskan surat penceraian boss ngan puan Aera.  Katanya lelaki tu peguam yang  dipindahkan di canada.  "

"ohhh,kau ade maklumat berkenaan dengan lelaki yang bersama isteri aku" soalku ingin tahu

"ni file, semua maklumat tentang lelaki tu,  ade dlm file. " dia menghulur satu file merah pada aku.

"kau boleh keluar and lagi satu aku nak kau beli ticket flight ke canada. Aku nak 2 orang ikut aku. Faham " dia mengangguk faham dan berlalu keluar dari office bawah tanah jungkook yang berada dirumah yang dia dan aera duduk sebelum ni.  Hanya orang tertentu sahaja tahu kewujudan bilik bawah tanah tersebut. 

"kin yohan, 24 tahun. Kau takkan boleh rampas hak aku. Malaikat maut akan menunggu kau kim yohan sebab kau usik hak aku dan kepunyaan aku.HAHAHAHA " gelak dia , bagai orang gile.  Dia tidak sabar untuk berjumpa isteri simpanan dia.

" Mungkin aku akan ratah kau puas2 seperti mana kau buat aku tertunggu kan kau ."

.

.

.

.

.

.

.

"wehh kau ade marah aku ke? " soal kim yohan apabila kami sudah masuk ke dalam kereta sewa setelah sampai di canada. 

"takde la buat ape aku nak marah kau.  So kita dah ade kat canada let's having fun. Aku nak lupa segalanya dan berubah " jerit aku , kegembiraan
"kau nak berubah jadi ape haiwan,  jin ke " soal dia, berloyar buruk ngan aku.

"ni nak " aku menunjukkan penumbuk pada dia.  Dia tersengih, penumbuk aku,  dia alihkan ke bawah."hehehehe "

"jom, dah sampai dekat rumah baru kita . Amacam lawa tak rumah baru aku. " soal dia.

"lawa sangat ,banyak nye duit kau beli rumah ni " soal aku teruja melihat rumah yang berada di depan mata aku.

"biasalah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"biasalah. Tengok la ni sape,  kim yohan la. " kata dia membangga diri. Eii naik lift tekan sendiri nampak

"ehhh rumah ni pon ade kolam la. " aku menarik tangan yohan, pergi ke arah kolam. Aku mensenseng seluar aku ,kaki aku celup dalam air. "sejuk"
Hanya bunyi air yang dikocokckocok sahaja terdengar.

Tiba2 aku terasa ade satu jaket yang menyarung pada aku punya tubuh.  "kau pakai sexy2 ni tak sejuk ke " tegur yohan ,dia juga mengikut aku merendamkan kaki ke dalam air.

"emm sejuk sikit je. "

"kau kalau ade masalah , cerita la pada aku . Mana tahu aku boleh tolong, ape yang termampu "

"mana ade la. Kau dah banyak tolong aku.  Aku cukup2 terima kasih dah.  Jangan risau nanti 1 hari saya akan balik jasa awak.  Saya janji " aku mengankat tangan tanda sumpah.

"aku tak perlu semua tu yang aku nak hanya la tengok kau bahagia.  Tu pon dah buat aku bahagian. " dia mengosok kepala aku.  Terus aku memeluk dia dengan erat "gomawo"

S

K

I

P

Pagi-pagi lagi aku sudah bangun , bersenam di balkoni.

Ting ting

Aishh pagi2 dah ade org chat. Rasa diri ni popular pulak. Rupanya umobile dengan unknown number lagi.

Unknown Number
Jumpa aku di xxxx kalau taknak kepala kim yohan, aku pancung. Dia ade dengan aku sekarang.  Kau ade 2 jam dari sekarang untuk selamatkan dia.

TBC

Akan ade satu lagi part menyusul . Kalau rajin pagi esok aku update.  Tak janji tauu.

Korang rasa ape jadi kat yohan. Ape la jungkook ni jahat sangat. Kan kan

Comment lagi banyak2 tauu.  Sayang kamu semua . Muahhhh . Hehhehe

[C] I'M FINE [JJK] ✔Where stories live. Discover now