27

5.7K 282 39
                                    

27 VOTES + 50 COMMENTS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

27 VOTES + 50 COMMENTS

"kau ni dah gile ke , Kim Aera sampai sanggup bunuh diri. Dah cukup ke pahala , amalan yang kau buat sepanjang kau hidup " tengking aku pada adik kandung ku sendiri. Entah ape yang difikirkan pada otak bodo dia tu.

"kah diamlah, selamani aera dalam kesusahan aera tanggung sendiri kenapa kau nak sibuk dengan hidup aera. Pergi mampus la dengan hidup yang kau pilih tu " kata2 dia menyentapkan aku. Dia berdiri ingin meningalkan aku sorang tapi sempat pergelangan dia aku capai.

Memang aku yang pergi tinggalkan dia tapi aku pergi tinggal kan dia semua untuk kebaikan kami berdua , mahu hancur masa depan aku bila duduk bersama makcik jung

"aku minta maaf,  sebab tinggalkan kau dulu "

"wahai kim taehyung pergi mati dengan maaf kau. Abang aku dah lama mati dalam hidup aku " terus sahaja tangan aku direntap oleh dia. Aku terasa dengan ape yang dia katakan tu tapi masa dah tak boleh berputar kesalahan aku tetap tak boleh padam dalam hati adik aku.  Aku berdosa pada dia, yang merupakan darah daging aku sendiri. 
Tanpa mereka sedar ade yang memerhati lagak mereka berdua,  ade perasaan cemburu yang menyelubungi diri dia sendiri



















AERA KIM

Aku mengelap sisa2 air mata dipipi aku dengan hujung lengan baju aku. Kaki aku melangkah laju pergi kearah lift. Lift yang terbuka tadi mula ingin tutup, cepat2 langkah aku pergi ke lift tersebut. Terkejut aku bila dalam lift tu ade kim yohan yang lengkap berpakaian hospital seperti aku.  Dengan langkah pelahan aku masuk ke dalam lift itu.

Dia dah tak buta ke?? Kenapa dia boleh tengok aku ni. Dah la cara dia tengok aku pon dah menakutkan. Dapat aku rasa aura dia lain dari hari pertama aku kenal dia tapi segala persoalan hanya dibiarkan sahaja

Suasana kami teramat janggal,  tiada siapa yang memulakan perbualan,  kami seperti tidak mengenali satu sama lain.

"siapa, lelaki tu ? " tanya dia . Serius sahaja cara cakap dia. Berkerut dahi aku . Lelaki, lelaki mana.

"lelaki mana ? " tanya aku balik .

Secara tiba2 badan aku ditolak ke dinding lif

Dengan muka yang ketat dia mula menghampiri aku,  kemudian badan aku ditolak ke dinding lift , tangan dia menyekat segala pergerakan aku.

Dia mendekatkan muka dia pada muka aku .

"aku tak suka kau rapat dengan lelaki lain selain aku sebab nanti aku cemburu _____ " rambut aku yang terurai diselitkan di tepi telinga ku.

"Aera Kim, aku suka kau." terus bibir ku dipagut oleh dia . Terkejut ,itu sahaja dapat aku gambarkan

Ting

Terus sahaja aku menolak badan kim yohan jauh dari aku.  Bibir aku yang diciumnya aku lap dengan kasar.  Pintu lift terbuka, seorang lelaki yang sangat aku kenali mula melangkah masuk ke dalam lift .

" jeon jungkook,  ape jadi dengan kau" kim yohan memulakan bicara.  Aku ditepi hanya diam kan diri, aku menunjukkan simbol senyap pada yohan. Aku taknak jungkook tahu keberadaan aku disini.

"sape kau, aku tak kenal " jawab dia . Riak kosong dia lemparkan.  Aku rindu pada dia.  Kejadian semalam yang lalu mula ditayang balik dimana aku dicerai oleh lelaki yang aku sayang.

"Kim yohan,  kenal ?? . Pesaing kau. " balas dia. Kenapa dia cakap macam tu pada jungkook,  dia ade masalah ke dengan jungkook.

"aku tak perlu saingan macam kau sebab kau takkan pernah menang dapatkan hati Aera. Kerna hati dia dah tertulis nama aku dan takkan pernah padam nama aku. " dia masih cintakan aku tapi kenapa kau ceraikan aku jungkook.

YOHAN

Aku memandang Aera, mata dia tak pernah terlepas memandang jungkook.  Hati aku rasa sakit sangat bila melihat nya. 

"yakin nye kau , hati tak semestinya tetap, sedangkan berkahwin 40 tahun sekalipun boleh bercerai , tak mustahil hati dia boleh berubah "

TBC

APEKAH??

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

APEKAH??

ha sape yang teka taehyung tuu
???















[C] I'M FINE [JJK] ✔Where stories live. Discover now