Haiiiii korang . Ade tak yang rindu aku. Hohoho takde punya. So ni last part fanfic ni. Aku harap korang enjoy.
Thank sape yang sanggup tunggu cerita aku yang merepek ni.
____________________________________
40 VOTES + 70 COMMENTS
LAST PART
____________________________________
AERA'S
"cantiknya kau Aera dengan gaun kahwin ni. Tak sabar pulak aku nak kahwin " puji chaerin dengan kecantikan Aera.
"kau ape kurang nya kahwin la cepat. Sian orang tu tunggu lama " mulut aku memunjung kearah hanbin yang sedang rancak menyembang dengan jungkook.
"aishh, kau ni. Aku ngan dia kawan je. " kata dia tapi bila tengok pipi dia merah bak tomato. Penipu punya perempuan dah suka cakap je la.
"chaerin, kau sekarang banyak berubah. Thank sebab selalu ade ngan aku. "
"well, aku nak mintak maaf dengan peragai aku dulu. Dah la taknak fikir la pasal dulu menyampah pulak aku bila diingatkan "
"erm erm , boleh aku nak bercakap dengan Aera sekejap" celah lelaki itu.
Aku mengangguk dan menyuruh chaerin untuk tinggalkan aku dengan lelaki itu.
"tahniah , aku harap kau bahagia dengan jungkook. Aku datang sini sebab nak bagi ni " dia menghulurkan sekeping sampul surat.
Selepas surat itu bertukar tangan, dia ingin beredar tapi ditahan oleh aku.
" oppa , Aera nak mintak maaf sebab berkasar ngan abang dulu. Adik terlalu marah dengan abang masa tu." aku mengengam kedua-dua belah tangan milik taehyung.
"serius Aera maafkan abang. " terus sahaja tubuh aku dipeluk oleh nya. Aku membalas pelukan nya bersama air mata yang tidak dapat tertahan lagi. Aku rindukan abang aku .
Mula lah drama air mata antara kami. Dapat aku lihat senyuman jungkook yang melihat aku dengan taehyung.
"aishh dah la tu peluk isteri aku. Aku cemburu tau " kata jungkook lantas pinggang aku dirangkul oleh jungkook.
"tu pun nak cemburu ke. Tak hamak la aku kat adik aku ni. Tu sampul yang aku bagi tu. Kad kahwin aku ngan aurora datang la nanti " kening dia sengaja diangkat banyak kali.
"fuyooo, hyung kau nak kahwin dah ingat kau ni tak laku rupanya laku jugak " perli jungkook.
"kau ingat aku tak laku sangat ke . Tengok muka aku ni ade iras iras v bts gituh . "
"dah la tu gaduh. Yang penting abey kami lagi handsem dok. " pipi tembam jungkook aku tarik dengan kuat sampai termuncung-muncung bibirnya. Geram pulak aku nak cium.
.
.
.
.
.
.
"Jungkook, Ape kita buat dekat sini? " soal ku apabila jungkook membawa aku di hutan yang sunyi dengan kami yang masih memakai baju kahwin. Kalau ye pun bagi la aku tukar baju, berlengah tau badan aku.
"oppa ade suprise kat sayang , sayang mesti suka " balas jungkook. Tangan dia tak lepas memimpin aku..
Mata aku terhenti pada suatu cahaya terang disebalik pokok-pokok besar di hutan ini. Jungkook memimpin aku ke arah cahaya itu.
"Jungkook , cahaya ape tu " tanya aku dalam ketakutan, aku mendekatkan diri ke belakang jungkook.
"SUPRISE SAYANG , Happy birthday to you. Happy birthday to you. Malam ni kita honeymoon kat sini semua barang sayang , abang dah paking siap siap "
Ternganga mulut aku melihat permandangan yang sungguh indah ini ditemankan bunyi air pantai di depannya.
"cantik nya Jungkook." puji aku. Aku ralit menghayati pemandangan ini sehinggakan kata-kata jungkook tadi aku endahkan.
"Sayang tutup la mulut tu . Sudah la tengok pemandangan tu, baik awak tengok laki awak yang handsome ni " kata dia muka aku dia tarik melihat ke arah nya.
"I love you, sayang. Terima kasih sebab masih terima saya , bagi saya peluang ke-2. Banyak salah saya pada awak dulu. " ucap nya.
"shush, lupakan cerita lama sekarang kita buka buku baru dan I Love you too Jungkook manhi manhi " ucap ku.
Dengan itu bibir kami bersatu di saksikan bulan dan bintang. Aku berharap bahagia aku kekal selamanya. Biar ajal yang memutuskan kan kita berdua.
THE END
seriosly cerita aku dah habis. Okay tak part ni . Comment2.. Vote for last part.
YOU ARE READING
[C] I'M FINE [JJK] ✔
FanfictionPertemuan kami bukan lah seperti drama -drama yang korang tengok di tv tapi aku bertemu dengan nya dalam keadaan menjijikkan. Beautiful cover by @aez_candy