11

9.6K 446 40
                                    

11 VOTES= 40 COMMENTS

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

11 VOTES= 40 COMMENTS

Jantung aku berdegup dengan laju. Ape yang aku dah buat.  Mati aku bila dia tahu.

Aku berlari tanpa hala tuju di dalam hutan yang dipenuhi dengan pokok yang besar dan semak samun. Seperti tiada pengakhiran sahaja hutan ni.  Dari tadi aku berlari sampai sekarang tak jumpa jalan.

Aku buntu untuk mencari jalan keluar dari sini. Sedang aku berlari tanpa aku lihat ade pohon yang dipenuhi dengan duri menoreh betis aku.  Kulit aku seperti disiat - siat rasanya , tambahan pulak dengan kesan lecuran semalam . Terduduk aku di atas tanah. Peha aku berlumuran dengan darah pekat.

"Tuhan ini ke balasan engkau pada aku kerana melarikan diri daripada suamiku. Aku mohon aku tidak sanggup lagi diperlakukan seperti seorang hamba dia. Tolong permudahkan urusan aku " aku tidak lepas berdoa kepada tuhan aku. 

Aku cuba mengagahkan diri untuk banggun.  Takkan aku nak duduk sini sampai malam. Setiap pokok menjadi pemegang aku untuk terus berjalan.  Akhirnya aku jumpa juga jalan.  Sampai sahaja ditengah jalan aku tumbang dan tak sedarkan diri.

SOMEONE POV

"Ape gelap sangat je sini, takde lampu ke kat sini ". Aku terus menekan pedal minyak. Tiba2 ade kelibat lalu di hadapan kereta aku , kemudia dia jatuh ditengah2 jalan. Jelas kelihatan seorang perempuan dengan baju putih dipenuhi dengan darah .

"hantu ke " monolog ku seorang

Aku memhentikkan kereta Range Rover aku ditepi jalan untuk melihat sekujur tubuh yang berbaring di atas jalan raya.

"cik cik bangun cik. Cik Saya bawak cik pergi hospital ye " aku mengangkat tubuh dia memasuki kedalan kereta mewah ku.

.

.

"Maaf tanya ,cik ni suami kepada Puan Aera ke "tanya seorang doktor yang merawat wanita yang aku jumpa tadi.  Ohhh jadi perempuan yang aku selamatkan tu nama dia aera .

"bukan,  saya rakan dia sahaja.  Macam mana dengan keadaan kawan saya sekarang "

"Dia tengah dirawat. Luka di betis dia nampak teruk dan seoerti badan dia baru lepas terkena benda panas.  Awak tahu punca kenapa boleh jadi macam tu? "

"ermm.  Entah la,  saya jumpa dia ditengah jalan memang macam tu,  tak tahu la " jawab aku jujur.

"lagi satu.  Jangan bagi di tertekan sangat sebab ini akan terjejaskan kandungan dia.  Kandungan dia masih baru tolong jaga dia baik2.  Say minta diri dulu kalau ade ape2 boleh la panggil saya. "

Perempuan tu mengandung. Siapa suami dia. Ahhh lantak la .

.

.

.

.

.

"JEON AERA. tak guna macam mana dia boleh lari dari rumah.  Shit , siap kau perempuan. "

On call
"aku nak kau cari perempuan aku sampai jumpa. Kau gagal, kepala mak kau ade depan aku. "

"baik boss "

Jungkook bukan hanya usahawan yang terkenal,  disebalik kerjaya dia , dia digelar syaitan di dunia kongsi gelap. Dia mempunyai kilang memproses dadah. Siapa yang hutang duit ngan dia akan dibayar dengan darah apabila tidak dapat dilangsaikan , semua gerun dengan si dia.  Sesiapa cari masalah ngan dia, maut akan menimpa

"ARHHHH." barang di atas meja semua dicampak oleh nya. "Kau saje cari pasal ngan aku perempuan "

"tunggu kau , aku akan seksa kau puas-puas "

Tbc
Hehehe sorry lambat.

Negara jepun dilanda taufan, 
Saya mohon kemaafan.

Jangan lupa vote okayyy bye bye. 

Saranghae readers semua

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Saranghae readers semua.. MUAHH
T

erimalah big love dari jungkook

[C] I'M FINE [JJK] ✔Where stories live. Discover now