Holky seděly u bazénu a drbaly.
J: ,,Musím se přiznat, že jste ráno jeli jak draci😂."
Mery se trošku zastyděla.
M: ,,Pardon😅.. Jste asi slyšet nepotřebovalu co😂."
J: ,,V klidu prosimtě.. Já i Luky to chápeme. Jako my jsme v noci taky nebyli moc potichu."
M: ,,Ale tak jako něco sem tam jo, ale ne jako my😂."
J: ,,Tak David je drak, to jsme se přesvědčili sami😂."
M: ,,No Luky taky ne?" zasmála se Mery.
J: ,,Jo taky taky.. Mám ale dojem, že si zadělal dalšího svýho potomka." zasmála se Jana.
M: ,,No ten můj vynálezce taky." smála se Mery a pozorovala kluky jak se s tou prolejzačkou mordujou."
J: ,,No tak na to jsem zvědavá. Jak na to jestli si nás ty dva kutilové pojistili a hlavně na to jestli to dají dohromady😂."
M: ,,No to jo.. Jako takhle já osobně i David se dalšímu orckovi nebráníme, ale zase jsem chtěla aby byli s Maruškou tak o ty dva roky. Ovšem u mě bylo těžký otěhotnět, takže si myslím, že když to Davidovi jednou ulítlo se nic nestane."
J: ,,Myslíš? Aby jsi nebyla překvapená a za tejden jsme se nesešli s tim, že jsme obě v tom😄."
M: ,,No to by byl gól teda."
David s Lukym se mezitim prali s prolejzačkou.
L: ,,Hele a ty by jsi chtěl další škvrně?"
D: ,,Jo docela i jo. Ty ne?"
L: ,,Ale jako jo.. Neříkám, že ne."
D: ,,Jako takhle, kdyby se Mery podařilo otěhotnět teď, tak bych i čuměl.."
L: ,,Jak to?"
D: ,,Ale ticho."
L: ,,Jasný."
D: ,,Mery má problém s otěhotněním. Na Matesa jsme čekali 6 let na Marušku další 3 roky. Hrozně jsme se trápili, lezlo nám to na mozek a tak. Bylo to pro oba těžký období a zažívali jsme takovou malou krizi, ale hlavně ticho."
L: ,,Jasně." pousmál se Luky.
D: ,,Ale jsem rád, že je mám. Jak Matýska, tak i Mery a Marušku.. Jsou pro mě všechno."
L: ,,To ti věřím, stejně jako pro mě Tomík a Jana."
Kluci si ještě povídali a snažili se dát dohromady prolejzačku.