Uklouzl

282 3 2
                                    

Všichni 3 kluci jeli jak namydlenej blesk.
Maty: ,,Tatínku už to máme." přiběhl za Davidem do koupelny, jenže si nevšiml, že je to furt mokrý a plácnul sebou na zem. Trošku brečel, ale jinak dobrý.
D: ,,Ježiš prcku.. Dobrý?" vzal si ho hned David do náruče. Malej se ho chytl za krk. David ho hladil po zádech.
D: ,,Už dobrý prďousku?"
Maty: ,,Bolí mě tady." ukázal na bok. David ho posadil na pračku a byla už tam i Mery.
M: ,,Co jste vyváděli?"
D: ,,Ale Matýsek uklouzl." otočil se zpátky na Matýska. ,,Vyhrň si tričko." Matýsek si ho vyhrnul. ,,No budeš tam mít pěknou modřinu."
Maty: ,,Bolí to."
D: ,,Bolet to bude, ale neboj se. Než se vdáš se ti to zahojí."
Mery se začala smát.
David se na ní otočil a nechápevě se na ní kouknul.
Mery k němu přišla blíž.
M: ,,Miláčku můj chytrej.. Kluci se žení😂."
D: ,,To je jedno.😂"
Maty: ,,Co?"
M: ,,Ale nic Matý, tatínek jenom blábolí."
David se k ní naklonil.
D: ,,Já ti dám blábolí.. Se z toho večer posereš😂."
Mery ho plácla po ruce.
M: ,,Nebuď sprostej.. Jinak nic."
Maty: ,,Já to taky slyšel tatínku."
D: ,,No jo, ty máš uši jak slon.. To co nemáš slyšet, tak slyšíš a co slyšet máš to neslyšíš co?" polochtal ho. Malej se začal smát. David ho dal dolu a malej utíkal za Tomíkem a Maruškou do obýváku. Mery chtěla jít taky, ale David jí zarazil, přitáhl si jí k sobě a dal jí vášnivou pusu.
D: ,,Večer se těš."
M: ,,No to si ještě rozmyslim,ty sprosťáku." zasmála se Mery.
D: ,,Víš jaký úsilí jsem do toho dal, abych si mohl užít večer?"
M: ,,No to je fakt hrozný, že jsi mi jednou za 100 let pomohl doma."
D: ,,Coo? Já ti pomáhám furt.."
M: ,,Jako s čim? Uklízet to na co v ledničce přijdeš a piva to samí?😂"
D: ,,No ty počkej." znáčkl jí zadek.
M: ,,Už se těším." usmála se Mery a vyšla z koupelny. ,,Pojďte na jídlo kkucí." řekla jim Mery a vzala rovnou i malou.

NavěkyKde žijí příběhy. Začni objevovat