Rajcovní

351 4 2
                                    

Nakoupili co potřebovali a jeli zase zpátky. Teda aspoň Dary. A Luky jel s Janou a Tomíkem pro věci.
M: ,,To si musel kupovat tolik toho piva?"
D: ,,No musel."
M: ,,A ty někoho zveš nebo co? 3 basy piva nikdy nevypiješ."
D: ,,Ale to nevypiju jenom já i Luky."
M: ,,No skvělý, takže se oba dva zlejete jak prasata, že?" koukla se přísně.
David se usmál a dal jí ruku na nohu.
D: ,,Víš, že jsi hrozně rajcovní, když se zlobíš?" hladil jí po noze a usmál se šibalsky.
M: ,,Jo to je možný." koukne se na něho.
David ji pohladí po tváři.
D: ,,Ale notak lásko.. Já přísahám, že se neožeru."
M: ,,Jestli jo, tak jsi tejden bez."
D: ,,No to snad ne." koukne se na ní.
M:  ,,Nečuč na mě, ale na cestu. A jo."
Když přijeli, tak vybalili nákup a za chvilku přijeli i Luky s Tomíkem a Janou. Holky začaly připravovat věci na opejkání. Nakládali maso, krájeli zeleninu a tak. Kluci to zakempili na zahradě v bazénu i s dětma. Dělali kraviny. David držel Marušku a povídla si s Luky. Matýsek si s rukávkama plaval sám s Tomíkem.
Mezitím se holky bavily v kuchyni.
M: ,,Koukala jsi na tu zásobu piva?"
J: ,,Jo koukala.. Budou oba dva určitě na plech."
M: ,,Jo to jsem na Davida byla naštvaná.. Ukkidňoval mě, že se neožere.. Jinak bude tejden bez.. Jsem zvědavá😂."
J: ,,No tak to já taky😂."
Kluci mezitim dělali kraviny s Maruškou.
D: ,,Hele tu jednu basu si odvezeš domu.. Mery jsme slíbil, že se neožeru. Jinak jsem tejden bez."
L: ,,No já Janě taky."
D: ,,Nesmíme.. Bych se asi zblázbil, kdybych byl tejden bez toho."
L: ,,No to jsme dva😂."
Maty: ,,Tatínku já mám žížu."
T: ,,Strejdo já taky."
David vylezl i s Maruškou ven a podal klukům pití. Ti se napili a plavali dál. David si vlezl zpátky do bazenu, ale malou nechal jenom na kraji. (Mají ten krytý bazén.)

)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
NavěkyKde žijí příběhy. Začni objevovat