Co jsem řekl?

274 6 2
                                    

D: ,,Ty vole to je vedro.. Že já si nevzal tílko."
M: ,,Budeš pindat dlouho lásko😂?"
D: ,,Hele." pustil se jí David a přitáhl si jí blíž za pas. ,,Počkej večer." pošeptal jí do ucha a šibalsky se usmál.
M: ,,No jo." zasmála se Mery a znova se chytli za ruce. Došli ke škole a našli Tomíkovo třídu. Tomík hned bežel za kamarádem.
Když měli po výzu, tak se naše rodinka vydala domu. Tomík měl pochopitelně samý 1.
D: ,,No a co by si Tomiku chtěl za výzo?" zeptal se ho David.
M: ,,Někam na výlet nebo něco."
T: ,,Já nevím, asi na výlet."
M: ,,A kam?"
T: ,,Třeba do Liberce do IQ Landia, ale to je moc daleko.
D: ,,To nevadí. Můžeme tam jet hned zejta ne?"
M: ,,Já jsem pro."
T: ,,Jupí.. Děkuju." objal Mery i Davida.
D+M: ,,Nemáš za co."
M: ,,Nechcete zmrku?"
T+Maty: ,,Joo."
D: ,,A co ty princezno?"
Mj: ,,Mmm... jo."
Mery klukům a Marušce koupila zmrku.
D: ,,Hlavně mě nezapatlej prcku ju?" říkal David Marušce. No sotva to dořekl, tak se o něho otřela a začala se smát. Naštěstí byli už skoro doma.
D: ,,Hele ty mrňousi.. Co jsem řekl?" koukl se na ní přísně.
Maruška se jen nevinně ucilila a dělala jakože ona nic.
Jen co vlezli do dveří se všichni 3 (David, Matýsek a Tomík) začali svlíkat. Samozřejmě by to nebyli oni aby to nenechali válet se na zemi.
M: ,,Všichni 3 zpátky a hned!" zvýšila Mery hlas. Jenže místo toho aby se otočili a šli k Mery přidali ještě víc do kroku a zapadli Matýsek s Tomíkem do pokoje a David do ložnice. David si oblíkl jak jinak než provokativně jenom kraťasy a kluci se převlíkli normálně do tílka a kraťásků.
M: ,,No já vám dám. To uvidíte." řekla si pro sebe Mery a přemýšelal co jim vymyslí za trest.

Co jim Mery vymysli?🤔

NavěkyKde žijí příběhy. Začni objevovat