David dojedl a šel i s malou do obýváku, po cestě někdo zazvonil a David šel otevřít.
B(enešová-SP): ,,Dobrý den, jsem Benešová, sociální pracovnice." podala mu ruku.
D: ,,Hofbauer." podal jí ruku taky. ,,Pojďte dál."
David ji přivedl do obýváku.
D: ,,To je moje manželka."
M: ,,Hofbauerová Marie, těší mě."
B: ,,Benešová, sociální pracovnice. Dostali jsme od vás žádost o pěstounskou péči Tomáše Hofbauera."
M: ,,Ano, bylo to od nás. Jeho otce zavřeli a nechceme aby skončil v dětském domově. Už takhle si toho vytrpěl dost."
B: ,,Jak vytrpěl?"
D: ,,No jeho otec, tedy můj bratr ho měl od miminka s tím, že se o něho staral do nehody. Já s manželkou jsme u toho tenkrát byli. Byla náhoda, že jsme se našli. Starali jsme se mu o Tomáška zatímco byl v nemocnici. Všechno bylo naprosto v pořádku dokud si nenašel novou přítelkyni."
M: ,,Ano, to je pravda. Na Tomáška neměl čas, věnoval se jen jí a potom se manželovi svěřil, že ho bije, tedy ta jeho přítelkyně a i ten její starší syn."
B: ,,Takže ho týrali?"
M: ,,Ano. Nechtěl vůbec domu, bál se co bude následovat. Manžel se s Lukášem tedy otcem Tomáška popral s tím, ze dokud se to nevyřeší si bereme Tomáška my."
B: ,,A vyřešilo se to?"
D: ,,No asi měsíc se o něho vůbec nezajímal, dokonce jsme je potkali i v nákupáku. Tomáška si nevšímal a ještě do něho strčil."
B: ,,Stalo se mu něco?"
D: ,,Ne nestalo. Jen se mu po tátovi stejskalo."
B: ,,Co bylo po tom?"
D: ,,Potom jsme se usmířili a bylo všechno jako dřív."
M: ,,S jediným rozdílem, že jednoho dne přišel za mnou domu, manžel byl v práci, kluci ve škole a školce a já jsem zůstala doma s dcedou sama. Nejdřív nic, potom ale za mnou přišel a znásilnil mě... Díky tomu je teď Tomáškovo otec za mřížemi, kde si odpykává 5 letý trest ve vězení a potom bude umístěn do psychiatrické léčebny v Bohnicích."
Benešová si to všechno zapisovala.
B: ,,Můžu se vás zeptat co děláte?"
D: ,,Já jsem kardiochirurg na urgentním příjmu tady v Rubavě."
M: ,,Já jsem monetálně na mateřské, ale pracovala jsem jako vrchní sestra taky na urgentu."
B: ,,Dobře děkuju..."