Nebráním se tomu

337 5 2
                                    

Oba dva vyběhli nahoru do ložnice. Jen co zamkli dveře, tak se na sebe vrhli. Teda spíš David na Mery. Začal jí líbat, sjel jí rukama na zadek a někokikrát ho zmáčknul. David měl na sobě jenom boxerky, který si hned sundal...takže to Mery měla jednoduchý. David Mery svlíkl rychle tričko a kraťásky. Sedl si na postel a Mery si posadil na sebe a mačkal jí zadek. Začali se líbat a Mery mu dělala dobře. David potom Mery mírně nadzvedl a vnikl do ní. Nery se na něm začala mírně pohybovat a oba dva začali vudychat. David líbal Mery na prsa a párkrát je mírně skousnul.
M: ,,Bože DDaví." vzdychla Mery nahlas.
D: ,,Potichu, ať nevzbudíš celej barák." zasmál se David a začal Mery líbat.
Mery za chvilku byla na vrcholu.
M: ,,Anooo." vzdychla Mery.
D: ,,Jejda."
M: ,,Ty sis nedal zase bacha co?"
D: ,,Ne."
M: ,,No super."
Mery ležela Davidovi na rameni a on okolo ní měl ruku.
D: ,,Jsme si zadělali asi na dalšího prcka no😅." Usmál se nevině.
M: ,,No ty, já ne."
D: ,,Jak to, že ty ne? Vždycky mě provokuješ a vlastně za to můžu já.. Jsem to párkrát neuhlídal no😂."
M: ,,No skoro furt viď?"😂.
D: ,,Hele." koukl se na ní.
M: ,,Copak?" usmála se Mery.
D: ,,Neprovokuj nebo bude i třetí kolo a tentokrát si na něho už zaděláme 100%😂."
M: ,,Tak dobře, už jsem zticha."
D: ,,No proto." usmál se David a párkrát Mery políbil. ,,Miluju tě."
M: ,,Já tebe taky. A ty by jsi chtěl dalšího prcka? Když si nedáváš furt pozor😂."
D: ,,Nebráním se tomu.. Ale zase když mi to párkrát ulítne, tak se nic neděje ne?"
M: ,,No aby jsme se nedivili a já ti do tejdne neřekla, že jsem těhotná."
D: ,,Mě by to nevadilo."
M: ,,No jasně, že tobě ne.. Ty jsi si ho možná tak udělal, ale kdo ho bude 9 měsíců nosit, kojit, vstávat k němu? Mám občas pocit, že ty vydáš za třetího prcka😂."
D: ,,Hele ty provokatérko😂." zasmál se David.
M: ,,Já jic." usmála se Mery a dala mu pusu.
Za chvilku oba dva spokojeně spali o v objeti toho druhýho.

NavěkyKde žijí příběhy. Začni objevovat