Nádobíčko

276 5 2
                                    

David pustil sprchu a sprchoval Matýska.
Maty: ,,To pálí." brečel furt.
D: ,,Seš velkej kluk, to vydržíš."
Mery za chvilku přišla.
M: ,,Co tady vyvádíte?"
D: ,,Zase předemnou zdrhal. Odřel si kolena, ruce a svý nádobíčko."
Maty: ,,Maminko to pálí." brečel Matýsek.
M: ,,Já vim broučku." koukla se na něho lítostivě.
Maty: ,,Tatínek se na mě zlobí."
M: ,,No protože si zase před nim zdrhal a ty moc dobře víš, že to tatínek nesnáší."
Maty: ,,Promiň tatínku." koukl se na Davida nevinně.
D: ,,No jo." vyndal ho David z vany a začal ho sušit. Oba kluci se oblíkli do pyžámka, vyčistili si zuby a šli si lehnout.
D: ,,Tak dobrou noc raubíři."
T: Dobrou noc strejdo a teto.."
Maty: ,,Dobrou noc maminko a tatínku."
M: ,,Dobrou noc kluci."
Dali jim pusu a odešli.
M: ,,Jdu se vysprchovat."
D: ,,Jasný." usmál se David a zasedl k televizi. Tajně doufal, že si Mery nezamkne a že za ni skočí jen co pustí vodu. Tady že jo, Mery pustila sprchu a David už se hrnul ke dveřím. Otevřel je a potichu zavřel. Stáhl si kraťasy i s boxerma, přitlačil Mery ke zdi a bez jedinýho slova do ní zezadu vnikl.
M: ,,Oohh... Daví." vzdychla Mery.
D: ,,Copak lásko?" zeptal se a začal přirážet.
M: ,,Ty mmáš ale blbýý fórkyy."
D: ,,Ehm promiň, nenepřipoměl jsem ti tam to?" vytáhl ho David a otočil si Mery k sobě.
M: ,,Ne nepřipoměl a nikdy mi to nebudeš připomínat. Jen jsem to nečekala."
D: ,,Tak to potom můžu pokračovat ne?" usmál se šibalsky.
M: ,,Musíš." usmála se, dala mu ruce za krk a začali se líbat. David nadzvedl Mery jednu nohu a vnikl do ní.
D: ,,Aah.. Joo." vzdychl David a začal přirážet a přitom se s Mery furt líbali. Za chvilku byla Mery na vrcholu. David se začal věnovat jejím prsům, ale nepřestával, naopak přidal. Za chvilku byl i David na vrcholu a udělal se do Mery.
D: ,,Dokonalý." políbil ji.
M: ,,Jako vždycky." usmála se Mery.

NavěkyKde žijí příběhy. Začni objevovat