Hoří?

270 4 5
                                    

D: ,,Noo, přesně tak."
M: ,,Nooo, že jsi to ty tak jo."
D: ,,Ty si nejlepší." usmál se a dal jí pár polibků na tvář.
M: ,,No já vim, tak si toho važ😂."
D: ,,Vždyť já si toho vážim lásko. Nebýt tebe, tak nemám dva krásný prcky, dům a hlavně krásnou, sexy, pozornou, hodnou, milou a prostě nejdokonalejší a nejúžasnější manželku."
M: ,,Vždyť já si dělala srandu. Já nebýt tebe tak nemám žádný děti, dům a hlavně nejúžasnějšího, nejkrásnějšího a nejhodnějšího manžela." usmála se Mery. Chvilku se nehnutě koukali do očí, potom se začali líbat.. Jenže to by nebyl prostě Mates, aby jim krásnou chvilku nezkazil.
Maty: ,,Fuj tady něco smrdí." zacpal si nos.
Mery se od Davida odtrhla.
M: ,,No nic, tak uděláme novou no." zasmála se.
D: ,,Co je prcku, že nás chvilku nenecháš.. Hoří?"
Maty: ,,Jo."
D: ,,Co😂?"
Maty: ,,Ale já si nedělám srandu tatínku, venku opravdu hoří."
David se kouknul na Mery.
M: ,,Tak jdi zjistit situaci, já to dodělám."
D: ,,Už jdu." dal jí pusu a vyšel ven na terasu. ,,A doprdele! Matýsku, vemte s Tomíkem Marušku dovnitř a řekni mamince ať zavolá policajty, záchranku a hasiče jo?"
Maty: ,,Ano."
David nahnal děti domu a pro jistotu řekl Mery aby všechny zavolala.
M: ,,Daví je to nebezpečný, nevíš co a jak.. Nechoď tam sám.."
D: ,,Budu opatrnej, neboj se." dal Mery pusu a běžel naproti do baráku odkud šel kouř. ,,Je tu někdo?" zařval David. ,,Doprdele." zakuckal se David. A šel dál. Každou chvilku se ptal jestli tam někdo je, ale nikdo se neozýval. Nakonec našel ležet malou holčičku asi kolem 3 nebo 4 let, věkově asi jako Matýsek, ležela na zemi, naštěstí dýchala, ale měla po sobě plno zranění.
D: ,,Halo, slyšíš mě?" zeptal se David.
H(olčička): ,,Kdo jste?" zeptala se polohlasem.
D: ,,Jsem David, doktor. Jak se jmenuješ ty? Víš co se stalo?"
H: ,,Ne nevím. Já se jmenuju Adélka."
D: ,,Byl v baráku kromě tebe ještě někdo?"
Najednou se vedle nich zřítila podlaha. David malou přilehl aby se jí nic nestalo, jenže se mu kousek třísky zabodl do lítka.
D: ,,Jau." koukl se na to, ale dělal, že nic. ,,Dobrý?"
A: ,,Ano. Kde je babička s dědečkem?"
D: ,,A kde byli?"
A: ,,V obýváku."
D: ,,Jo. Tak pojď. Dám tě pánům ze záchranky a půjdu se podívat po dědečkovi a babičce ju?"
A: ,,Jo."
David jí zvedl..
A: ,,Kde mám méďu?"
David se rozhlížel a podal jí ho.

NavěkyKde žijí příběhy. Začni objevovat