Čumíš co?

322 5 0
                                    

Předem se omlouvám za sprostá slova

Bylo mu jedno, že se furt natáčí na telefon, který nastražil v ložnici, aby měli důkaz.
D: ,,Chtěl si říct zabil? Mmm teď bych to nejraději udělal. Ty kryple.. Takže ty si znásilnil mojí milovanou manželku ty sráči?! A skoro 2x!" křikl na něho a dal mu takovou ránu, že se Lukáš poroučel k zemi.
D: ,,Ty čůráku, ty budeš mít hlavu jak kolo štěstí a že ho budeš kurva potřebovat. Jestli tě zabiju mi je už v tuhle chvíli jedno.. Pro mě jsi už jenom násilnický hovado, co zneužil MOJÍ manželku ty prase jedno."
L: ,,DDavide.. Co tady děláš?"
D: ,,Čumíš co? Vzal jsem si volno."
L: ,,Jjá jsem byl na mol, nenevěděl jsem co dělám."
D: ,,Takže ještě budeš lhát jo?!" dal mu další pěstí.
L: ,,Nnech si si to vysvětlit."
D: ,,Jako co? Že jsi přišel a jen tak si znásilnil Mery? Co ty si za čůráka? Jak vůbec můžeš něco takovýho vypustit z huby.."
L: ,,Nenech mě žžít." už skoro brečel Lukáš.
D: ,,Máš štěstí, že bych šel za vraždu sedět.. Jinak bych to udělal.. S tím, že si Tomíka bereme do pěstounský péče a ty budeš srát ze strachu se ohnout pro mejdlo ty hovado násilnický!" držel ho pod krkem.
M: ,,Davide nech ho.. Víš moc dobře, že když se naštveš a začneš někoho mlátit, tak nevíš kdy přestat.. Ještě ho zabiješ." snažila se ho Mery držet.
Mezitim David zavolal chlupatý.
D: ,,Nejradši bych tě zabil!" křikl na něho.
M: ,,Davide!" držela ho Mery.
L: ,,Nech mě na pokoji.."
D: ,,Nechápu jak jsem tě měl někdy rád.. Kdybych tenkrát věděl u tý nehody co se z tebe vyklube, tak bych tě z toho auta nevytáhl a nechal tě tam chcípnout.."
M: ,,Davide dost!" rozbrečela se Mery.
D: ,,Mery, Mery.. Promiň." objal jí. ,,Zkus někam zdrhnout. Tak dostaneš ještě větší nakládačku."
Za chvilku tam opravdu policie byla. Všechno vysvětlili a David s Mery se mají dostavit co nejdřív k výslechu + David bude obžalovaný za ublížení na zdraví, který na něho Lukáš vznesl..

NavěkyKde žijí příběhy. Začni objevovat